PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90

  • 61. Data: 2011-04-04 15:47:59
    Temat: Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Mon, 4 Apr 2011 17:23:28 +0200, R <...@n...spam> wrote:

    > No właśnie. Nikt go nie widział, to nie wiemy czy jest dobry, czy zły.

    To prawda, nie wiemy czy jest dobry, czy zły. Nie wiemy też czy
    miejsce w którym spotyka się niebo i ziemia (horyzont) jest dobre
    czy nie. Też tego miejsca nikt nie widział, chociaż wielu
    próbowało.

    Do komunizmu próbowało dojść (w porywach) 1.5 miliarda ludzi,
    przez 40-70 lat, i nikomu się nie udało.

    Jeśli chcesz iść (do któregokolwiek =:-)), to dam ci nawet
    kanapki na drogę ale nie każ mi iść ze sobą.

    AMX

    --
    adres w rot13

  • 62. Data: 2011-04-05 08:24:07
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Apr 2011 08:23:24 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Co prawda byłem wówczas dzieckiem, ale pamiętam jak stawałem z babcią i
    > innymi w dłuuugiej kolejce po cukier (jak był cukier, bo nie zawsze
    > był). A stawałem, bo każda osoba mogła kupić po 1-2kg.

    A teraz co masz??
    Reglamentacja - nie więcej niż 4-5kg możesz kupić w markecie.
    Ot - to tWÓJ wolny rynek <ROTFL>.

    > Piewcy socjalizmu, niemyślący sklerotycy...

    Przestań już włazić do dupska leszkowi b. - bo to jest odrażające.

  • 63. Data: 2011-04-05 08:31:08
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 2 Apr 2011 14:15:26 +0000 (UTC), AMX napisał(a):

    > A choćby to, że o ile realne było aby się rząd sam wyżywił (jak
    > deklarował minister Krasiński),

    Co ty pier...sz facet??? Jaki Krasińśki???
    To jedna z pikantnych odpowiedzi w trakcie konferencji prasowych z
    zagranicznymi dziennikarzami - wypowiedziana przez naszego świetnego
    rzecznika rządu - JURKA Urbacha*!
    Notabene - świetne teksty i lotność umysłu

    > Nie zmienia to postaci rzeczy, że większy był wpływ Rosjan niż
    > Amerykanów na naszą gospodarkę.

    Ale masz zryty beret koleś :))
    Nawet nie masz NAJMNIEJSZEGO pojęcia o czym piszesz :)

    * - to nie literówka :)

  • 64. Data: 2011-04-05 08:33:43
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 20:05:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tylko że ten system zbankrutował

    Jaki system zbankrutował???
    Znasz definicję "bankructwa"?
    Hehe - dzisiaj tym $^&#&##&#& nie przeszkadza DALSZE wyprzedawanie majątku
    wytworzonego np. "za Gierka" i wkładanie kasy z tego do budżetu - ale mordy
    wycierają sobie "tamtym okresem".
    To gorsze nawet od obłudy kościoła kat.

  • 65. Data: 2011-04-05 08:34:44
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 20:05:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Co nie przeszkadza wierzyć w te bzdury przez kolejnych inteligentnych
    > inaczej...

    A tY dalej wierz balcerowiczowi i jego qmplom z OFE którzy doją nasze
    kieszenie.

  • 66. Data: 2011-04-05 08:49:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-05 10:24, Kamil pisze:

    > A teraz co masz??
    > Reglamentacja - nie więcej niż 4-5kg możesz kupić w markecie.
    > Ot - to tWÓJ wolny rynek<ROTFL>.

    W wolnym rynku można by było WYPRODUKOWAĆ tyle cukru ile potrzeba, w
    aktualnym polskim socjalizmie nie można - Łunia zabrania.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2011-04-05 08:50:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-05 10:34, Kamil pisze:

    > A tY dalej wierz balcerowiczowi i jego qmplom z OFE którzy doją nasze
    > kieszenie.

    Tyż im nie wierzę.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2011-04-05 10:30:10
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-04-01 09:07, Emeryt pisze:

    > W obecnym systemie dobrze żyje sie tylko złodziejom którzy "sprywatyzowali"
    > majątek PRL, lub tym którzy wysługują się zachodnim korporacjom zatrudnionym
    > jako "karbowy".

    Tak samo jak za PRL'u dobrze żyło się tylko tym, którzy mieli na tyle
    determinacji i szczęścia że udało im się zostać "badylarzami" czy innymi
    "prywaciarzami", tudzież mieli możliwość wyjazdu do pracy za granicą.
    Oczywiście pisze o ludziach żyjących z uczciwej pracy, a nie partyjnych
    aparatczykach. Ale co muszę przyznać komuchom na plus, to uchwalenie
    ustawy Wilczka.

    pozdrawiam

  • 69. Data: 2011-04-06 11:53:34
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-02 16:15, AMX pisze:

    > A choćby to, że o ile realne było aby się rząd sam wyżywił (jak
    > deklarował minister Krasiński), to nie było realne aby Północna Grupa

    Krasiński to ten od chrupiących bułeczek.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 70. Data: 2011-04-06 20:07:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com>

    > Nie musialem bo od 90 roku mialem go w kieszeni

    To nie były muzealne egzemplarze ?