PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej

  • 11. Data: 2003-03-29 12:40:02
    Temat: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ja sie nie buntuje. Nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz:

    Tylko ze to jest szczera do granic odpowiedz.
    kazda inna bylaby znacznie mniej szczera.
    skoro szczycisz sie umiejetnoscia samodzilenego myslenia
    powinienes to wlasciwie zrozumiec.

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2003-03-29 13:36:01
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Sat, 29 Mar 2003 11:19:45 +0100, Andrzej Trafor wrote:

    > Ja sie nie buntuje. Nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz:

    > i tyle.

    IMHO moderator jest od dbania o porządek i przestrzeganie
    pewnych ustalonych zasad na grupie, a nie o twoją satysfakcje.
    Jak Ci się nie podobają te zasady to zgłoś formalny wniosek o ich
    zmianę, lub o zmianę moderatora - ale biorąc pod uwagę jakie były
    tabuny chętnych na to stanowisko to moze być problem ze zmianą.

    Rygel

  • 13. Data: 2003-03-29 20:14:47
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Ja sie nie buntuje. Nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz:

    zaloze sie ze nie ustapisz w swoim uporze ale to niczego nie zmieni.
    moderator zostal jakas droga wybrany wiec posrednio reperezentuje opinie
    swoich wyborcow. a ze pilnuje i przestrzega porzadku (faq) to nie widze
    powodu zeby probowac go odwolac. moze postaraj sie potrenowac rozumienie
    slowa pisanego bo jakos inni nie maja watpliwosci co do tego co ma sie
    znalezc w temacie wiadomosci na pl.praca.oferowana .
    i to by bylo na tyle z mojej strony.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 14. Data: 2003-03-29 23:11:25
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Andrzej Trafor <t...@t...pl> writes:

    > No to przeszszla "z tym punktem FAQ co tu podany" czy z FAQ jako calosc, bo
    > o to przeciez idzie spor. Przypomne:
    > To sa fakty.

    ugh.

    FAQ zostalo napisane z intencja, zeby w topiku oglodszenia mozliwie
    maksymalnie odsiac kandydatow i ulatwic zycie obu - pracodawcy i
    pracownikowi - zeby nie tracili czasu na cos, co ich nie dotyczy.

    w powyzszym przykladzie miejsce pracy to nie BRAK jak raczyles
    napisac, ale miejscem pracy jest CALA POLSKA. czyli, dla pracodawcy
    nie ma znaczenia, gdie kto mieszka, byle w polsce.

    stanowisko - znow, nie BRAK tylko lekarz. niby lekarz to nie
    stanowisko i jakby chciec sie bawic w purystyke jezykowa to mozna sie
    czepiac - ale slowo lekarz wyraznie precyzuje, jakie kwalifikacje
    zawodowe ma miec przyszly kandydat.

    czy to naprawde tak trudno bylo dojsc do tego? wystarczy tylko troche
    pomyslec i nie trzymac sie sztywno pazurami doslownych
    sformulowan. FAQ to nie rownanie matematyczne, FAQ jest napisane
    jezykiem naturalnym i wiadomo, ze scislych 100% definicji tam nie
    bedzie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 15. Data: 2003-03-29 23:41:59
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ja sie nie buntuje. Nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz:

    Jesli wolisz, to odpowiedz moze byc inna, absolutnie zgodna z LITERĄ FAQ:
    w Twoim ogloszeniu (tresaci) brak nazwy i adresu firmy,
    a z tresci ogloszenia wynika, ze nie jest to zatrudnienie kogos
    typu: niania, nauczyciel jezyka itp. prace nie bedaca pracami
    na rzecz jakiejkolwiek firmy.

    Ale od razu mowie, ze ten powod podaje tu tylko dla przykladu.
    Gdybym trzymal sie mozliwie scisle litery FAQ (a nie ducha)
    na grupie pojawialoby sie dziennie moze z 5 ofert i to czasto
    wcale nie sposrod tych najciekawszych.

    Zreszta czy chcialbym trzymac sie litery, czy sensu, zawsze bedzie
    to moj (czy czyjkowliek) subiektywny osad na temat zgodnosci posta
    z FAQ.
    Dokladnie to mialem na mysli w tym denerwujacym Cie sformulowaniu.

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2003-03-31 02:15:14
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Ehh sorry nie chcę zupełnie przedłużac tego wątku ani roztrząsać zasadności
    racji stron ale zainteresowało mnie kilka informacji z czystej ciekawości
    zapytam.

    Jak się właściwie zostaje moderatorem grupy i kto go wybiera?
    Gdzie w necie można znależć info na ten temat?

    ale moderatora mozna zawsze zmienic nie pytajac go o zdanie, w sposob
    standartowy dla grup moderowanych z newsowej hierarchi pl.*

    Gdzie znależć informację o tym standardowym sposobie?

  • 17. Data: 2003-03-31 16:49:25
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jak się właściwie zostaje moderatorem grupy i kto go wybiera?
    > Gdzie w necie można znależć info na ten temat?
    www.usenet.pl, FAQ
    ,,wybory'' moderatora mozna podciagnac pod procedure glosowania nad powstaniem
    nowej grupy (o ile pamietam 4 czesc FAQ). Byc moze jest tam gdzies tez
    szczegolowo opisana procedura zmiany moderatora.

    - - -

    Gwoli wyjasnienia ja nie posiadam mandatu wyborczego ;-), a jestem
    ,,przedluzeniem'' zmeczonego wieloletnim moderowaniem samotnika.
    Mozna dyskutowac na temat takiego sposobu przejecia przeze mnie ,,wladzy''
    (hue hue).

    Mozna tez urzadzic prawdziwe wybory i juz. Nie wiem, czy chcialbym w nich
    wziac udzial :>, bawie sie juz ~dwa lata i moze starczy tej uzurpacji ;-)))
    [w swietle braku mandatu z powszechnego wyboru].
    Przy okazji wyborow moznaby zmienic FAQ. Tylko, ze zanim zacznie sie wszelkie
    wybory nalezy przeprowadzic dyskusje, a moje kilkukrotne proby zainicjowania
    dyskucji na temat FAQ grupy pl.praca.ofeorowana jakos nie wzbudzily
    zainteresowania. Jak sadze wynika to ze specyfiki tej grupy
    - kto inny na nia pisze, a zupelnie kto inny ja czyta. Ci co pisza raczej
    nie sa ,,wyjadaczami'' newsow, tylko wpadaja tu zalatwic sprawe - jak sie
    uda to fajnie, a jak nie od razu sie uda, to nie placza tylko ida dac
    ogloszenie do wyborczej i czesc. Dlatego posluguje sie w moderacji bardziej
    duchem FAQ grupy w kontekscie ciezkich czasow niz litera FAQ...
    [zreszta i w odnesieniu do prawa uznaje przewage ducha nad litera]
    ...ale i ja mam pewne nieprzekraczalne granice na ktore nacial sie inicjator
    watku.

    pozdrawiam

    romekk