1. Data: 2003-03-28 09:47:56
Temat:Gdzie w Krakowie jest Sad Pracy?
Od:"arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka

Gdzie miesci sie w Krakowie Sad Pracy?
Zna ktos jakis link moze?

--
pozdroofka
Arbi

2. Data: 2003-03-28 16:24:18
Temat:Re: Gdzie w Krakowie jest Sad Pracy?
Od:"A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arbi" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
news:5543-1048844947@62.148.86.50...
> Hejka
>
> Gdzie miesci sie w Krakowie Sad Pracy?
> Zna ktos jakis link moze?

ul. Przy Rondzie Mogilskim 7

(pisze to z pamięci, taką formułke wpisuje w szablonie świadectwa pracy w
programie kadrowym, jesli program jest instalowany w Krakowie.)

3. Data: 2003-03-29 07:44:00
Od:"arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ul. Przy Rondzie Mogilskim 7
>
> (pisze to z pamięci, taką formułke wpisuje w szablonie świadectwa pracy w
> programie kadrowym, jesli program jest instalowany w Krakowie.)

Dzieki, juz sie dowiedzialem. To sie nazywa po prostu ul. Przy Rondzie.

Pelny adres:
Wydział VI Pracy Sąd Okręgowy w Krakowie
Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
(Przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa Nowej Huty)
telefon: (0-12) 619-50-00

Obszar działania:
Województwo MAŁOPOLSKIE, Powiat Bocheński, Gmina Drwinia, Powiat Chrzanowski,
Powiat Kraków, Powiat Krakowski, Powiat Miechowski, Powiat Myślenicki, Powiat
Olkuski,
Powiat Oświęcimski, Powiat Proszowicki, Powiat Suski, Powiat Wadowicki, Powiat
Wielicki,
Województwo ŚLĄSKIE, Powiat Będziński, Gmina Sławków.

--
pozdroofka
Arbi