PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej

  • 1. Data: 2003-03-28 09:44:26
    Temat: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    Usilowalem kilka dni temu zamiescic oferte pracy na p.p.oferowana, o tresci
    j.n.
    -------------------------------------
    Oferuję pracę na zasadzie partnerstwa w spółce cywilnej w branży kopiarek na
    terenie m. Wrocławia.

    Wymagania:
    wykształcenie średnie,
    prawo jazdy kat. "B"
    własny samochód
    elementarna znajomość branży kserokopiarek
    niewielki kapitał - niekoniecznie finansowy
    --
    Kontakt
    Andrzej Trafor

  • 2. Data: 2003-03-28 12:40:42
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Moderator odrzucil te oferte twierdzac, ze jest niezgodna z FAQ grupy.
    > Przeczytalem FAQ i nie widze sprzecznosci. Co o tym sadzicie?

    Moderator (czyli ja) wskazal tez na szczegolowy powod odrzucenia oferty
    czyli niepoprawny tytul oferty.
    Tytul musi zawierac dwie informacje:
    - miejsce _pracy_ [jest OK]
    - stanowisko lub informacja ekwiwalentna.
    ,,wspolnik'' to nie jest okreslenie stanowiska i chyba zrozumiala jest
    roznica miedzy: wspolnik do firmy softwareowej od wspolnik do
    firmy handlujacej papierem sciernym czy wspolnik do pralni.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-03-28 17:28:26
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    Roman Kubik wrote:

> [...]
    > roznica miedzy: wspolnik do firmy softwareowej od wspolnik do
    > firmy handlujacej papierem sciernym czy wspolnik do pralni.

    Stanowisko jest okreslone - "wspolnik do prowadzenia dzialalnosci
    gospodarczej". Inaczej jesli trudno zromumiec - wspolnikiem ma byc osoba,
    ktora bedzie zajmowac sie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej.

    Realizujesz ciekawy tok myslenia. Wspolnik to nie jest stanowisko, a
    wspolnik do pralni stanowiskiem jest.

    W FAQ grupy nie zaznaczono, ze w tytule ma byc okreslony profil dzialania
    firmy czego i ja nie uczynilem.

    Ponadto dlaczego pusciles ogloszenie o temacie "Praca dla lekarzy z ca?ej
    polski" ?
    - miejsce pracy - brak,
    - stanowisko - brak.
    Przyklady mozna mnozyc.

    --
    Trafor

  • 4. Data: 2003-03-28 18:01:17
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > ktora bedzie zajmowac sie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej.
    >
    > Realizujesz ciekawy tok myslenia. Wspolnik to nie jest stanowisko, a

    Realizujesz rownie ciekawy tok myslenia.
    Zgodnie z Twoim powinienem puszczac oferty typu:
    ,,pracownik w Kielcach'' ,,dam prace w Glogowie''.
    bo slowo pracownik (czy tez okreslenie dam prace) ma rownie ogolny charakter
    (ani mniej ani wiecej) jak wspolnik, ale takich ofert nie puszczam.

    > Ponadto dlaczego pusciles ogloszenie o temacie "Praca dla lekarzy z ca?ej
    > polski" ?
    > - miejsce pracy - brak,
    > - stanowisko - brak.
    hehehe :-))))))))))))))
    a tos mnie rozbawil.
    miejsce pracy jest okreslone wystarczajaco dobrze.
    Gdyby z tresci wynikalo, ze chodzi o prace w biurze w miescie X,
    to choc bylaby to zaiste praca w Polsce, oferta zostalaaby odrzucona.
    Ale skoro jest to praca polegajaca na redagowaniu artykulow _w domu_
    to jak Twoim zdaniem nalezaloby okreslic precyzyjnie to miejsce?

    stanowiska nie ma, ale jest informacja ekwiwalentna - pozwalajaca mocno
    zawezic profil poszukiwanej osoby. Ja nie jestem lekarzem, wiec WIEM, ze to nie
    do mnie bez zagladania do tresci.
    Nie jestem zbyt czepliwy, bo jak ktos napisze ze szuka kogos do AutoCADa,
    to tez nie ma miejsca pracy, a jednak jest informacjia na temat oczekiwan
    co do umiejetnosci poszukiwanej osoby.
    W tym konkretnym ogloszeniu pracodawca uznal ze najlepiej zawezi pole
    poszuiwan piszac o tym, ze szuka LEKARZY a nie np. redaktorow, poniewaz
    jest bardzo wielu redaktorow, ktorzy sie nie nadaja do tej pracy - bo nie
    sa lekarzami.

    reasumujac *moim zdaniem* jest to bardzo porzadny tytul oferty,
    a tak sie (przykro dla Ciebie) sklada, ze jestem moderatorem grupy
    - wiec to co moim _subiektywnym_ zdaniem jest OK przepuszczam.
    (obiektywna miara (nie)zgodnosci nie istnieje)

    ,,wspolnik'' zawiera rownie malo informacji jak ,,pracownik''.
    Tytul ma pozwolic szybko odsiac te oferty, ktore mnie na pewno nie dotycza
    od tych, ktore mnie moga zainteresowac.

    w obecnej postaci ja tej oferty nie przepuszcze, ale moderatora mozna
    zawsze zmienic nie pytajac go o zdanie, w sposob standartowy dla
    grup moderowanych z newsowej hierarchi pl.*.

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2003-03-28 18:16:11
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nie jestem zbyt czepliwy, bo jak ktos napisze ze szuka kogos do AutoCADa,
    > to tez nie ma miejsca pracy, a jednak jest informacjia na temat oczekiwan
    oczywiscie mialem na mysli stanowisko a nie miejsce.

    rk

  • 6. Data: 2003-03-28 19:26:34
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    Roman Kubik wrote:
    [...]
    > Zgodnie z Twoim powinienem puszczac oferty typu:
    > ,,pracownik w Kielcach'' ,,dam prace w Glogowie''.

    Mnie to nie pszeszlo przez mysl. To Ty napisales.

> [...]
    > Ale skoro jest to praca polegajaca na redagowaniu artykulow _w domu_
    > to jak Twoim zdaniem nalezaloby okreslic precyzyjnie to miejsce?

    Jest FAQ grupy. Jest napisane co ma byc zawarte w tytule, a nie co wynika z
    tresci.

    [...]
    > reasumujac *moim zdaniem* jest to bardzo porzadny tytul oferty,

    Teraz Ty mnie rozbawiles :-))

> [...]
    > zawsze zmienic nie pytajac go o zdanie, w sposob standartowy dla
    > grup moderowanych z newsowej hierarchi pl.*.

    Nie przepuszczaj. A i moderatorem pozostan, lepiej strzelaj glupoty tutaj -
    gdzie rzadko bywam.

    --
    Trafor

  • 7. Data: 2003-03-28 22:38:40
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Andrzej Trafor <t...@t...pl> writes:

> [...]
    > firmy czego i ja nie uczynilem.
    >
    > Ponadto dlaczego pusciles ogloszenie o temacie "Praca dla lekarzy z ca?ej

    no tak... przypomina mi sie cytat z lema:
    "dopoki nie zaczale uzywac internetu, nie zdawalem sobie sprawy z
    tego, ilu idiotow jest na tym swiecie".

    nieco ostro, ale wez przeczytaj to co powyzej napisales, przeczytaj ze
    zrozumieniem a potem sobie sam odpowiedz, dlaczego ta oferta PRZESZLA
    i dlaczego nie jest sprzeczna z tym punktem FAQ co tu podany.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-03-29 01:51:19
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktora bedzie zajmowac sie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej.
    >
    > Realizujesz ciekawy tok myslenia. Wspolnik to nie jest stanowisko, a

    IMHO "wspolnik" to malo precyzyjne okreslenie. pralnia daje pojecie o
    przyszlej branzy dzialalnosci - nie buntuj sie bzdurnie tylko uzupelnij dane
    i bedzie git :-)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 9. Data: 2003-03-29 09:48:36
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > no tak... przypomina mi sie cytat z lema:
    > "dopoki nie zaczale uzywac internetu, nie zdawalem sobie sprawy z
    > tego, ilu idiotow jest na tym swiecie".

    Skoro lubisz cytaty:
    "Hipoteza wygodna potrafi zamordować hipotezę trafną."
    A. Kumor

    "Krótko mówiąc, bardzo mało ludzi umie myśleć, ale jakiś pogląd chce mieć
    każdy. I cóż pozostaje tu innego, jak przejąć gotowy pogląd od innych,
    zamiast wypracować go samemu?"
    Arthur Schopenhauer "Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów"

    "Problem jest jednak taki, iż aby wyjaśnić dlaczego jakaś banialuka [...]
    jest bezsensowną bzdurą, trzeba sporej wiedzy i długiego wyjaśniania. A
    żeby wypowiedzieć taką banialukę, wystarczy mieć gadane i nie przejmować
    się faktami."
    Paweł Poręba

    > nieco ostro, ale wez przeczytaj to co powyzej napisales, przeczytaj ze
    > zrozumieniem a potem sobie sam odpowiedz, dlaczego ta oferta PRZESZLA
    > i dlaczego nie jest sprzeczna z tym punktem FAQ co tu podany.

    No to przeszszla "z tym punktem FAQ co tu podany" czy z FAQ jako calosc, bo
    o to przeciez idzie spor. Przypomne:
    To sa fakty.
    --
    Trafor

  • 10. Data: 2003-03-29 10:19:45
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl>

    dromader wrote:

    > IMHO "wspolnik" to malo precyzyjne okreslenie. pralnia daje pojecie o
    > przyszlej branzy dzialalnosci - nie buntuj sie bzdurnie tylko uzupelnij
    > dane i bedzie git :-)

    Ja sie nie buntuje. Nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz:

    > a tak sie (przykro dla Ciebie) sklada, ze jestem moderatorem grupy
    > - wiec to co moim subiektywnym zdaniem jest OK przepuszczam.
    > (obiektywna miara (nie)zgodnosci nie istnieje)

    i tyle.

    --
    Trafor