PracaGrupypl.praca.dyskusje › Euro

  • 1. Data: 2003-03-28 08:16:15
    Temat: Euro
    Od: "news-wafd" <w...@o...pl>

    Witam,
    Gdzie mogę znaleźć w sieci : "Średnioważony roczny kurs euro" za rok 2002.
    Informacji j.w potrzebuje do rozliczenia podatkowego.
    Pozdrawiam.
    Ewelina

  • 2. Data: 2003-03-28 08:28:01
    Temat: Re: Euro
    Od: "Tomasz Janisz" <j...@p...SPAMPRECZ.onet.pl>

    > Gdzie mogę znaleźć w sieci : "Średnioważony roczny kurs euro" za rok 2002.
    > Informacji j.w potrzebuje do rozliczenia podatkowego.

    w NBP:

    http://www.nbp.pl/statystyka/index.html

    nastepnie Szeregi czasowe --> Kursy walut

    ale wydaje mi sie, ze do rozliczenia podatkowego (jesli osiagalas przychody
    w euro) przelicza sie wg kursu z dnia wyplaty, czyli dajmy na to z konca
    miesiaca

    popraw mnie jesli sie myle i wiesz z pewnego zrodla, ze to rzeczywiscie
    kursy sredniowazone sa, mi tez sie przyda taka informacja :-)

    T.

  • 3. Data: 2003-03-31 10:57:47
    Od: "news-wafd" <w...@o...pl>

    Tomasz Janisz wrote:

> [...]
    >
    > popraw mnie jesli sie myle i wiesz z pewnego zrodla, ze to
    > rzeczywiscie kursy sredniowazone sa, mi tez sie przyda taka

    Informację o kursie średnioważonym uzyskałam z broszurki Urzędu Skarbowego
    do PIT-u 36.