PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow

  • 1. Data: 2003-02-18 17:35:16
    Temat: Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow
    Od: "Orik" <o...@o...pl>

    Poszukuje kontaktu z osobami które pracują lub pracowały w firmie Prosystem
    we Wrocławiu.
    Interesuje mnie szczegolnie atmosfera pracy oraz rodzaj podpisywanej umowy z
    pracownikiem (o prace czy jakieś zastępcze zlecenia i inne).
    Może być na grupę lub na prv.

    Pozdrawiam

    Orik

  • 2. Data: 2003-02-18 20:24:20
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Orik wrote:
> [...]
    > Interesuje mnie szczegolnie atmosfera pracy oraz rodzaj podpisywanej
    > umowy z pracownikiem (o prace czy jakieś zastępcze zlecenia i inne).

    ech coby tutaj powiedziec, dlugo niestety tam nie pracowalem, ech piekne
    byly to czasy, wroclaw - lato.
    Pietrzace sie trudnosci w technologii, pracownicy ktorzy niestety nie
    dorosli do naszej rozwijajcej sie firmy, nie krystalizowali sie w zespole i
    przez to wprowadzali pewien zamet i nielad w te idealne szeregi i wspanialy
    tryb pracy, bez podwyzek, bez nadziej na przyslzosc, za to ze wspanialym
    wsparciem szefow ktorzy dla pracownikow jak rodzice byli i w kazdej trudnej
    sytuacji potrafili powiedziec "co nie radzisz sobie"

    tak teraz sie zastanawiam - co mnie sklonilo zeby odejsc, sam sie sobie
    dziwie

    Znam przynajmniej jeszcze kilku ludzi ktorzy tam pracowali - przyslzi
    kompletnie zieloni, nic nie umieli, ale dobre podejscie szefow, szkolenia,
    ciekawe wyzwania, uczciwosc firmy wobec pracownikow - zrobili sie z nich tam
    naprawde specjalisci przez duze S, mozna powiedziec ProSpesjalisci

    cholera - tylko dlaczego oni tez opuscili te wspaniale goscinne dla nich
    progi, wiadomo - niewdzieczne cieleta studenckie nie rozumialy co dla nich
    dobre, odrzucily reke co ich wykarmila, teraz pewnie sie gryza

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 3. Data: 2003-02-18 20:37:26
    Od: "otiks" <o...@o...pl>

    > wsparciem szefow ktorzy dla pracownikow jak rodzice byli i w kazdej
    trudnej
    > sytuacji potrafili powiedziec "co nie radzisz sobie"

    zgadzam sie z kolega, ja sporo czasu tam spedzilem bo dokladnie 3 lata co do
    dnia
    i powiem ze gdyby nie to to bym paru kumpli nie poznal i jedno musze
    przyznac
    nauczylem sie jednej waznej rzeczy: CZYTAC DOKLADNIE WSZYSTKO
    CO SIE PODPISUJE, a szczegolnie umowe o prace i lojalki za szkolenia
    mysle ze te malenkie literki na gorze same mowia za siebie

    Sebastian Maslakiewicz
    byly kier. dzialu technicznego wspomnianej wyzej firmy

  • 4. Data: 2003-02-18 21:31:38
    Od: "Pawel J. Stefanski" <p...@s...info>

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 21:37:26 +0100
    "otiks" <o...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > Sebastian Maslakiewicz
    > byly kier. dzialu technicznego wspomnianej wyzej firmy

    witam :-)

    ja niestety nie bylem tak dlugo wiec nie mam za duzo do opowiadania, spotkalem tam
    kilku bardzo dobrych ludzi, swietnych kolegow. do tego specjalistow w tym czym sie
    zajmuja (sieci, unixy, entki). szkoda ze przez miesiac kiedy bylem wszyscy
    odeszli.... po tym co tam widzialem ze jak w starym przyslowiu
    ,,jak wieje wiatr ze wschodu trzeba wiac razem z nim''

    najszczerzej nie zycze nikomu dostac sie w ten ped, ten wir.. ten tajfun z taka
    dynamokom ;-)

    --
    Pawel S.

  • 5. Data: 2003-02-18 21:32:22
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    otiks wrote:
    > trudnej
    >>
    > zgadzam sie z kolega, ja sporo czasu tam spedzilem bo dokladnie 3
    > lata co do dnia
    no ale nie powiesz ze nie bylo wesolo, wlasnie przypomnialy mi sie aspekty
    kulturalne i rozrywkowe tej pracy, szczegolnie pewna piesoneczka
    "hej ho hej ho
    jestesmy z MPO
    idziemy zbierac gnoj
    bo ktos rozrzucil go"

    lub cos okolo tego
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 6. Data: 2003-02-18 21:42:28
    Od: "Pawel J. Stefanski" <p...@s...info>

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 22:32:22 +0100
    "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> napisał/a:

    > no ale nie powiesz ze nie bylo wesolo, wlasnie przypomnialy mi sie aspekty
    > kulturalne i rozrywkowe tej pracy, szczegolnie pewna piesoneczka
> [...]

    ha! no i jeszcze kultowa krystalizacja z zespolem.... ,,co nie radzisz sobie'' no i
    ja jeszcze nie zapomne wykladu prezesa o wyzszosci sprzedazy ziemniakow nad
    komputerami. :-)

    --
    Pawel S.

  • 7. Data: 2003-02-18 21:43:07
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Pawel J. Stefanski wrote:
    > ja niestety nie bylem tak dlugo wiec nie mam za duzo do opowiadania,
    > spotkalem tam kilku bardzo dobrych ludzi, swietnych kolegow. do tego
    > specjalistow w tym czym sie zajmuja (sieci, unixy, entki). szkoda ze
    a kto tam byl od entkow jak ty pracowales - bo mnie juz wtedy wiatr odnowy
    wymiotl jakos a pozatym to nie o mnie mowisz bo jakby to powiedziec , ech co
    bede mowil najlepiej zacytuje jeszcze raz najwyzsze wladze Pro "(...) no ale
    czego on chce - przeciez jemu nie mozna dac zadnej roboty, bo on nic nie
    umie (...) ", hmm, poznales vicia ale on sobie nie radzil :)))

> [...]
    > ,,jak wieje wiatr ze wschodu trzeba wiac razem z nim''
    >
    > najszczerzej nie zycze nikomu dostac sie w ten ped, ten wir.. ten
    no teraz to juz SA wiec tochyba z trzysta percent - tylko cholibka dalej
    nie ma oddzialu w wa-wie

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 8. Data: 2003-02-18 21:48:06
    Od: "Pawel J. Stefanski" <p...@s...info>

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 22:43:07 +0100
> [...]

    > czego on chce - przeciez jemu nie mozna dac zadnej roboty, bo on nic nie
    > umie (...) ", hmm, poznales vicia ale on sobie nie radzil :)))

    aaa tam, mowie oglednie.. gdybym mowil o tym kto sie czym tam zajmowal to i tak nikt
    by nie uwierzyl. choc naprowadze... - lutownica, sciereczka, plyn do czyszczenia
    kompow.. ale musze przyznac ze przynajmniej nikt mi nie powiedzial ze sobie nie
    radze. :-)

    > no teraz to juz SA wiec tochyba z trzysta percent - tylko cholibka dalej
    > nie ma oddzialu w wa-wie

    eeee. musi byc. mial byc circa 2 lata temu (tak dawno to ja o tym slyszalem). moze
    taki jednoosobowy... do specjalnych poruczen. jak pracownik fika. z siedziba na
    stadionie dziesieciolecia. :-)

    --
    Pawel S.

  • 9. Data: 2003-02-18 21:57:54
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Pawel J. Stefanski wrote:
    > ha! no i jeszcze kultowa krystalizacja z zespolem.... ,,co nie
    jak czytam sobei twoje reakcje na to pytanie to cos mi sie widzi zes ty sie
    jeszcze nie skrystalizowal :)

    > radzisz sobie'' no i ja jeszcze nie zapomne wykladu prezesa o
    > wyzszosci sprzedazy ziemniakow nad komputerami. :-)
    tak jedno z pamietnych hasel prezesow "sprzedajemy wszystko - nawet
    pomidory"

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 10. Data: 2003-02-18 21:58:49
    Od: Witold Rugowski <r...@n...pl>

    > no teraz to juz SA wiec tochyba z trzysta percent - tylko cholibka dalej
    > nie ma oddzialu w wa-wie
    no stary ale juz rekrutacja jest :-)

    --
    Witold Rugowski