PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia Cisco

  • 1. Data: 2003-02-18 11:52:16
    Temat: Szkolenia Cisco
    Od: "qty" <q...@o...pl>

    Witam, jak powszechnie wiadomo na terenie calej polski mozna podjac
    szkolenia i kursy pod patronatem firmy Cisco, mozna uzyskac jak sie nie myle
    3 certyfikaty CCNA, CCNP i CCNE, kursy sa drogie ale mysle ze poprawilyby
    stan mojej obecnej wiedzy na temat technologii sieciowych. A teraz pytanie:
    Jak oceniacie moje szanse na znalezienie pracy (powiedzmy w miare platnej),
    jesli jestem powiedzmy mgr informatyki, ukonczony powiedzmy podstawowy kurs
    CCNA, i dysponuje wiadomosciami z zakresu systemow operacyjnych Windows(all)
    i Linux (powiedzmy ze potrafie postawic kazdy serwer ale nie mam
    doswiadczenia)?

    pozdrafka

  • 2. Data: 2003-02-18 13:14:01
    Temat: Re: Szkolenia Cisco
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    qty wrote:

> [...]
    > CCNA, i dysponuje wiadomosciami z zakresu systemow operacyjnych Windows(all)
    > i Linux (powiedzmy ze potrafie postawic kazdy serwer ale nie mam

    Szanse ???

    Bardzo podobne co mgr informatyki z innymi tytulami :)
    CCN* sa bardzo dobre i.... drogie, ale nie oczekuj, ze tymi tytulami
    masz prace na 100%. Nie zmienia to faktu, ze masz wieksze szanse
    pracowac u jakiegos duzego providera albo w firmie telekomunikacyjnej
    niz ludzie bez tego tytulu.

    I jak zwykle w zyciu, sa ludzie od Cisco ktorzy nie maja tych tytulow i
    wiedza wiecej od tych z tytulami, byc moze nawet wiecej zarabiaja, ale
    jak trafisz do firmy gdzie liczy sie takaze papier (czytaj:
    prawdopodobnie duze i stabilne firmy) to na pewno wiecej dostaniesz.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 3. Data: 2003-02-18 16:47:32
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "qty" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytanie:
    > Jak oceniacie moje szanse na znalezienie pracy (powiedzmy w miare

    kursy w akutalnej sytuacji nie zwiekszaja szansy na zatrudnienie ale
    zwiekszaja wiedze - natomiast ona zwieksza szanse jak najbardziej. Obrazowo:
    nie sluszalem pracodawcy ktory za papierek daje prace. Nastomiast znam wielu
    ktorym ten papierek jest niepotrzeby byleby umiejetnosci byly. Przy CISCO
    sytuacja jest o tyle klarowna ze dosyc ciezko zdobyc samemu wiedze zdobywana
    na szkoleniach - szczegolnie tych zaawansowanych.

    --
    l...@s...pl
    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"