PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow › Re: Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow
    From: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow
    Date: Tue, 18 Feb 2003 21:24:20 +0100

    Orik wrote:
    > Poszukuje kontaktu z osobami które pracują lub pracowały w firmie
    > Prosystem we Wrocławiu.
    > Interesuje mnie szczegolnie atmosfera pracy oraz rodzaj podpisywanej
    > umowy z pracownikiem (o prace czy jakieś zastępcze zlecenia i inne).
    > Może być na grupę lub na prv.

    ech coby tutaj powiedziec, dlugo niestety tam nie pracowalem, ech piekne
    byly to czasy, wroclaw - lato.
    Pietrzace sie trudnosci w technologii, pracownicy ktorzy niestety nie
    dorosli do naszej rozwijajcej sie firmy, nie krystalizowali sie w zespole i
    przez to wprowadzali pewien zamet i nielad w te idealne szeregi i wspanialy
    tryb pracy, bez podwyzek, bez nadziej na przyslzosc, za to ze wspanialym
    wsparciem szefow ktorzy dla pracownikow jak rodzice byli i w kazdej trudnej
    sytuacji potrafili powiedziec "co nie radzisz sobie"

    tak teraz sie zastanawiam - co mnie sklonilo zeby odejsc, sam sie sobie
    dziwie

    Znam przynajmniej jeszcze kilku ludzi ktorzy tam pracowali - przyslzi
    kompletnie zieloni, nic nie umieli, ale dobre podejscie szefow, szkolenia,
    ciekawe wyzwania, uczciwosc firmy wobec pracownikow - zrobili sie z nich tam
    naprawde specjalisci przez duze S, mozna powiedziec ProSpesjalisci

    cholera - tylko dlaczego oni tez opuscili te wspaniale goscinne dla nich
    progi, wiadomo - niewdzieczne cieleta studenckie nie rozumialy co dla nich
    dobre, odrzucily reke co ich wykarmila, teraz pewnie sie gryza

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/