PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow

  • 11. Data: 2003-02-18 21:59:00
    Temat: Re: Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b2ua9i$o0m$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > jak czytam sobei twoje reakcje na to pytanie to cos mi sie widzi zes ty
    sie
    > jeszcze nie skrystalizowal :)

    eee ten to obywatel Pablo, nawet w kolejnej firmie sie nie skrystalizowal i
    wiatr odnowy powial go dalej :) (ale to juz jakby lekko OT ;) )

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2003-02-18 21:59:00
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Pawel J. Stefanski wrote:
    > aaa tam, mowie oglednie.. gdybym mowil o tym kto sie czym tam
    > zajmowal to i tak nikt by nie uwierzyl. choc naprowadze... -
    To fakt, kazdy z pracownikow czesto doznawal czegos co sie nazywalo "awans
    w strukturach poziomych firmy" - czyli stawal sie specjlaista od wszystkiego
    co bylo potrzebne lub co zostalo wymyslone - miedzy innymi o d sciereczki do
    kurzu

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 13. Data: 2003-02-18 22:00:00
    Od: Witold Rugowski <r...@n...pl>

    > ale musze przyznac ze przynajmniej nikt mi nie powiedzial ze sobie nie radze. :-)
    Miesiac, powiadasz :-)

    --
    Witold Rugowski
    r...@n...pl

  • 14. Data: 2003-02-18 22:01:01
    Od: Witold Rugowski <r...@n...pl>

    > co bylo potrzebne lub co zostalo wymyslone - miedzy innymi o d sciereczki do
    > kurzu
    ehh.... zeby jeszcze tak dali ta sciereczke :-))

    --
    Witold Rugowski
    r...@n...pl

  • 15. Data: 2003-02-18 22:04:39
    Od: "Pawel J. Stefanski" <p...@s...info>

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 22:57:54 +0100
    "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> napisał/a:

    > jak czytam sobei twoje reakcje na to pytanie to cos mi sie widzi zes ty sie
    > jeszcze nie skrystalizowal :)

    no kurde, sam nie wiem... bylem tam tylko adminem, a mialem szanse tyle sie nauczyc.
    1. czytac umowy
    2. sluchac innych w pracy
    3. spierdalac kiedy jest okazja
    4. uwazac na urzadzenia nagrywajace, popularne antyrywinki, w czasie rozmow z
    prezesami.

    > tak jedno z pamietnych hasel prezesow "sprzedajemy wszystko - nawet
    > pomidory"

    hehe.. z tego co widac to sa juz blisko tej nowej strategii.

    --
    Pawel S.

  • 16. Data: 2003-02-18 22:12:26
    Od: "Pawel J. Stefanski" <p...@s...info>

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 22:59:00 +0100
    "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał/a:

    > eee ten to obywatel Pablo, nawet w kolejnej firmie sie nie skrystalizowal i
    > wiatr odnowy powial go dalej :) (ale to juz jakby lekko OT ;) )

    ale pijesz.. ;-)

    przez dwa lata sie krystalizowalem :-) ale mi za to raczej krystalicznie nie bylo pod
    koniec, wiec wiatr powial. zreszta sam wiesz, krysztalku :-)

    --
    Pawel S.

  • 17. Data: 2003-02-18 22:14:52
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Witold Rugowski wrote:
    > ehh.... zeby jeszcze tak dali ta sciereczke :-))
    no wlasnie, i przez taka roszczeniowa postawe nigdy sie nie skrystalizowales
    w zespole

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 18. Data: 2003-02-19 06:44:42
    Od: Marek Janik <z...@b...net.pl>

    > no wlasnie, i przez taka roszczeniowa postawe nigdy sie nie skrystalizowales
    > w zespole

    Zaraz ... to przeciez ja sie nie krystalizowalem, viciu sobie nie radzil a ty
    nic nie
    umiales ;)))

    --
    ZIS: Almera II Sedan 1.8
    http://www.nissanclub.of.pl

  • 19. Data: 2003-02-19 06:49:15
    Od: Marek Janik <z...@b...net.pl>

    > Poszukuje kontaktu z osobami które pracuj? lub pracowa?y w firmie Prosystem
    > we Wroc?awiu.
    > Interesuje mnie szczegolnie atmosfera pracy oraz rodzaj podpisywanej umowy z
    > pracownikiem (o prace czy jakie? zast?pcze zlecenia i inne).
    > Mo?e byae na grup? lub na prv.

    Oczywiscie abstrahujac od wypowiedzi moich szanownych kolegow to wiadomo
    czase teraz ciezkie i kazda praca nie hanbi ... nawet w Pro :))))))))))))
    (chociaz nie ... po dluzszym zastanowieniu to praca w Pro hanbi)
    To jesli juz jestes przycisniety do muru i koniecznie musisz to pamietaj zeby
    byc
    czujnym i to bardzo mocno bo moga cie wyruchac w chwili kiedy bedziesz sie
    tego najmniej spodziewal ...
    Pozdrawiam
    Najbardziej wyruchany byly pracownik tejze firmy :)
    --
    ZIS: Almera II Sedan 1.8
    http://www.nissanclub.of.pl

  • 20. Data: 2003-02-19 08:45:17
    Od: janku <j...@N...gazeta.pl>

    > z osobami które pracuja lub pracowaly w firmie Prosystem
    > Interesuje mnie szczegolnie atmosfera pracy

    uojej ! trzymaj sie jak najdalej od tych burakow !
    ta "instytucje" trudno nawet nazwac firma...
    chyba, ze odczuwasz jakas przyjmnosc robiac w szambie

    pozdr
    janku