PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy przyslugują mi dni wolne ...

  • 1. Data: 2003-02-18 15:35:17
    Temat: czy przyslugują mi dni wolne ...
    Od: ":hulo:" <k...@p...onet.pl>

    czy przyslugują mi dodatkowe wolne dni od pracy
    gdy np. jestem studentem 5 roku i załatwiam sprawy w szkole ? odnośnie
    magisterki np. ?
    dzieki
    Wojciech Augustynowicz

    --

    www.wojtas.vi.pl :-:-

  • 2. Data: 2003-02-18 16:26:25
    Temat: Re: czy przyslugują mi dni wolne ...
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > czy przyslugują mi dodatkowe wolne dni od pracy
    > gdy np. jestem studentem 5 roku i załatwiam sprawy w szkole ? odnośnie
    > magisterki np. ?

    Jeżeli na studia zostałeś skierowany przez zakład pracy to
    przysługuje urlop szkoleniowy płatny tak jak
    wypoczynkowy - 28 dni w każdym roku studiów zaocznych
    + 21 dni w ostatnim roku studiów (na prace magisterską itp.)

    Jeżeli podjąłeś naukę bez skierowania, MOŻE być udzielony
    bezpłatny urlop i zwolnienie z części dnia bez wynagrodzenia.

    Podstawę prawną stanowi rozporządzenie ministra edukacji
    narodowej oraz ministra pracy i polityki socjalnej
    z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków
    podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia
    ogólnego dorosłych (Dz.U. nr 103, poz. 472).

  • 3. Data: 2003-02-18 16:35:10
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam.
    Jeżeli na studia skierował Cię zakład pracy to w oststnim roku studiów
    dodatkowo należy Ci się 21 dni urlopu. Reguluje to Rozporządzenie Ministra
    Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12
    października 1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji
    zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103 z 1993 r., poz.
    472)Jeżeli studia podjołeś bez skierowania z zakładu pracy to pozostaje do
    wykorzystania tylko Twój urlop wypoczynkowy. Pozdrawiam.