PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław - Praca

  • 1. Data: 2005-01-10 08:24:58
    Temat: Wrocław - Praca
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam Wszystkich,
    jak oceniacie rynek pracy we Wrocku? Podoba mnie się to miasto strasznie,
    chcialbym zahaczyc sie tam w jakies firmir produkcyjnej lub usługowej w
    dziale IT (mam duże doświadczenie w IT, wdrożenia systemów, adninistracja
    zasobami, szkolenia)
    pozdro
    CAT

  • 2. Data: 2005-01-10 08:34:24
    Temat: Re: Wrocław - Praca
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 09:24:58 +0100, Catalyst napisał(a):

> [...]
    > chcialbym zahaczyc sie tam w jakies firmir produkcyjnej lub usługowej w
    > dziale IT (mam duże doświadczenie w IT, wdrożenia systemów, adninistracja

    http://www.computerworld.pl/news/74190/1.html

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 3. Data: 2005-01-10 08:43:09
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Kamil Paszkiewicz (10-01-2005 09:34):

    > http://www.computerworld.pl/news/74190/1.html

    Mówi się i chyba prasa też tak pisała, że to będzie raczej centrum obsługi
    biznesowej i finansowej (np. księgowość) niż informatycznej. Poza tym we
    Wrocławiu nie ma zwartej wolnej powierzchni biurowej dla tylu osób, więc
    najpierw będą musieli coś wybudować albo wynająć (na jedno wychodzi).

    MWK

  • 4. Data: 2005-01-10 13:03:33
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Catalyst wrote:

    > jak oceniacie rynek pracy we Wrocku? Podoba mnie się to miasto strasznie,

    SIEMENS ma duze centrum IT we wroclawiu i praktycznie caly czas
    prowadza nabor na takie mniejszej rangi stanowiska dla "informatykow";

    > chcialbym zahaczyc sie tam w jakies firmir produkcyjnej lub usługowej w
    > dziale IT (mam duże doświadczenie w IT, wdrożenia systemów, adninistracja
    > zasobami, szkolenia)

    a skoro masz duze doswiadczenie, to moze po prostu wyslij im swoje
    dokumenty - ot tak, bez wskazania konkretnego ogloszenia;

    adas;

  • 5. Data: 2005-01-10 20:15:16
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    dzisiaj na pl.praca.oferowana - firma RINF rekrutuje dla siemensa

  • 6. Data: 2005-01-10 22:30:21
    Od: "kazoo" <...@...pl>

    > dzisiaj na pl.praca.oferowana - firma RINF rekrutuje dla siemensa

    Znowu? A mnie nie chcieli!:]