PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadczenia dla absolwentów szkół średnich

  • 1. Data: 2005-01-09 18:23:18
    Temat: Świadczenia dla absolwentów szkół średnich
    Od: "Jacek Drozd" <j...@g...pl>

    Witam serdecznie. Mam takie pytanie. Potrzebuje znaleźć wiadomość czy
    absolwentom szkół średnich przysługują jakieś świadczenia dla bezrobotnych.
    Szczególnie chodzi mi tutaj o absolwetów technikum, gdyż po ogólniaku wiem ,
    że nic nie przysługuje.

    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2005-01-09 18:51:46
    Temat: Re: Świadczenia dla absolwentów szkół średnich
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Jacek Drozd w news:crrsql$5fi$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > czy absolwentom szkół średnich przysługują jakieś świadczenia
    > dla bezrobotnych. Szczególnie chodzi mi tutaj o absolwetów
    > technikum, gdyż po ogólniaku wiem , że nic nie przysługuje.

    Hmmm... z czego miałoby wynikać uprzywilejowanie osób, które ukończyły
    technikum? Nawet te praktyki to... to praktyki, a nie praca :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-01-09 23:02:42
    Od: "AndrzejW" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... z czego miałoby wynikać uprzywilejowanie osób, które ukończyły
    > technikum? Nawet te praktyki to... to praktyki, a nie praca :-)

    Kiedyś tak było (gdzieś tak w połowie lat 90-tych), że absolwenci
    technikum - jako osoby posiadające konkretny zawód dostawały zasiłek, w
    odróżnieniu od absolwentów LO. Ale tak było kiedyś, teraz już chyba nie.

    pozdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2005-01-10 22:45:30
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    AndrzejW napisał(a):

    > Kiedyś tak było (gdzieś tak w połowie lat 90-tych), że absolwenci
    > technikum - jako osoby posiadające konkretny zawód dostawały zasiłek, w
    > odróżnieniu od absolwentów LO. Ale tak było kiedyś, teraz już chyba nie.
    ZTCP to wtedy absolwenci liceum pokazywali prawo jazdy kat. B
    i tez mieli zawod

    Robert