PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 po wygaśnięciu umowy

  • 1. Data: 2005-01-09 22:08:39
    Temat: L4 po wygaśnięciu umowy
    Od: "marcink" <m...@o...pl>

    czy po wygaśnięciu umowy na czas określony (3 m-ce) z dniem 31/12/2004, idąc na
    zwolnienie L4 np. w dniu 10/01/2005 na 14 dni, przysługuje mi zasiłek chorobowy?

  • 2. Data: 2005-01-09 22:44:42
    Temat: Re: L4 po wygaśnięciu umowy
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia marcink <m...@o...pl>
    wystukał[a]:
    > czy po wygaśnięciu umowy na czas określony (3 m-ce) z dniem
    > 31/12/2004, idąc na zwolnienie L4 np. w dniu 10/01/2005 na 14 dni,
    > przysługuje mi zasiłek chorobowy?

    Trzeba być na zwolnieniu ( chyba nawet ciągłym) conajmniej 30 dni.
    Czyli jak na dwa tyg tylko to zasiłek ci nie przysługuje, aha i nie
    wolno się rejestrować w UP. Nie obowiązuje to też dla kogoś kto jest na
    KRUS-ie.
    I jeszcze jedno, w ciagu 14 /15? / dni od rozwiązania stosunku pracy,
    trzeba zacząć zwolnienie.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --