PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop szkolny ?

  • 1. Data: 2005-01-10 07:15:52
    Temat: Urlop szkolny ?
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Witam,
    Ostatnio obilo mi sie o uszy cos takiego jak "urlop szkolny" (nawet nie wiem
    czy to poprawne okreslenie). Chcialem zapytac czy, jezeli czlowiek pracuje i
    uczy sie (studia podyplomowe), to przysluguja mu dodatkowe dni urlopu, czy
    trzeba podanie jakies do szefa zlozyc, prosze o wszystkie informacje jakie
    macie na ten temat, bede wdzieczny :)

    Z gory dziekuje za rozwianie moich watpliwosci
    Pozdrawiam Wszystkich

  • 2. Data: 2005-01-10 08:31:09
    Temat: Re: Urlop szkolny ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 10 Jan 2005 08:15:52 +0100, "Mr V"
    <v...@o...pl> zakodował:

    >jezeli czlowiek pracuje i
    >uczy sie (studia podyplomowe), to przysluguja mu dodatkowe dni urlopu,

    Jeżeli to pracodawca wysłał na studia, to tak.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-01-10 09:19:36
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    > Jeżeli to pracodawca wysłał na studia, to tak.

    A moge prosic o bardziej szczegolowe informacje? ile dni, podstawe prawna
    moze... ?

    Dziekuje jeszcze raz

  • 4. Data: 2005-01-10 09:26:56
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Mr V" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A moge prosic o bardziej szczegolowe informacje? ile dni, podstawe
    prawna
    > moze... ?

    Rozp. Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki
    Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia
    kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U.
    103, poz. 472 z ewent. zmianami).

    wa

  • 5. Data: 2005-01-10 17:45:13
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Mr V <v...@o...pl>
    wystukał[a]:
    > A moge prosic o bardziej szczegolowe informacje? ile dni, podstawe
    > prawna moze... ?

    Tak niedokładnie mówiąc to jest tego max 26 dni, w tym 6 dni na
    przygotowanie się do egzaminów /pisanie pracy dyplomowej/, a reszta to
    jedynie wtedy jak zajęcią wypadają ci w czasie pracy (tzw, na
    uczestnictwo w zajęciach). Tak mi się to kiedyś o oczy obiło ;)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2005-01-11 17:08:11
    Od: "madziasz" <m...@r...pl>

    > Jeżeli to pracodawca wysłał na studia, to tak.

    nie tylko wtedy - równiez jeśli studiujesz a pracodawca wyraża na to zgodę
    to moze takiego urlopu Ci udzielać - ja miałam chyba 8 dni na semestr o ile
    dobrze pamiętam:) tylko u mnie wiązało sie to z dofinansowaniem do nauki...