PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie o prace

  • 1. Data: 2005-01-09 21:06:45
    Temat: Ogloszenie o prace
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Takie ogloszenie znalazlem:
    "Opis stanowiska:
    Do obowiazkow wybranej kandydatki bedzie nalezalo:
    -pomoc przy prowadzeniu biura
    -prowadzenie korespondencji handlowej takze w jezyku angielskim
    -kontrola nad obiegiem dokumentow w firmie
    -sprzątanie biura
    -wysyłka poczty
    -fakturowanie
    -inne prace biurowe

    Wymagania:
    - Znajomosc jezyka angielskiego;
    - Dobra znajomosc MS Office w tym Exel, Word
    ..."

    Pomoc biurowa zjmuje sie takze sprzataniem biura? Mam łapac po pracy za
    odkurzacz i heja? Boje sie pomyslec co kryje sie pod haslem "Inne prace
    biurowe".
    pozdr

  • 2. Data: 2005-01-09 21:12:05
    Temat: Re: Ogloszenie o prace
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-09 22:06, Użytkownik Pajączek napisał:

    > Pomoc biurowa zjmuje sie takze sprzataniem biura? Mam łapac po pracy za
    > odkurzacz i heja? Boje sie pomyslec co kryje sie pod haslem "Inne prace
    > biurowe".

    pod sprzątaniem biura może kryć się coś w stylu: pouporządkować
    wszystkie papiery, poukładać na kupkę, uprzątnoć stolik prezesowi itp.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-01-09 21:19:42
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:crs6lf$ld$1@news.onet.pl...

    > pod sprzątaniem biura może kryć się coś w stylu: pouporządkować
    > wszystkie papiery, poukładać na kupkę, uprzątnoć stolik prezesowi itp.

    IMHO zawiera się to w "pomocy przy prowadzeniu biura".
    pozdr

  • 4. Data: 2005-01-09 21:26:52
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 1/9/2005 10:06 PM, Pajączek wrote:

    > Takie ogloszenie znalazlem:

    [ciach]

    > Pomoc biurowa zjmuje sie takze sprzataniem biura? Mam łapac po pracy za
    > odkurzacz i heja? Boje sie pomyslec co kryje sie pod haslem "Inne prace
    > biurowe".
    > pozdr

    Nie, no jak tak można! Ja też uważam, że to NIEDOPUSZCZALNE. Czy
    poinformowałeś już odpowiednie czynniki? Związek Zawodowy Pomocników
    Biurowych nie pozwoli na takie traktowanie swoich członków!

    Ale wiesz co? Zdradzę Ci pewien trik! Weź tę pracę, a potem po cichu
    wynajmij za kilkaset złotych ze swojej pensji odpowiednią siłę fachową,
    która przez 15 minut dziennie pomacha tym odkurzaczem i wyrzuci śmieci z
    kosza w biurze. Ale szef będzie miał minę, jak zobaczy, jak go wykiwałeś!

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Lejzorek odetchnął z ulgą. - Chwała Bogu! A jednak nie na próżno

  • 5. Data: 2005-01-09 21:39:29
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 09 Jan 2005 22:12:05 +0100, Witiia
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    > pod sprzątaniem biura może kryć się coś w stylu: pouporządkować
    > wszystkie papiery, poukładać na kupkę, uprzątnoć stolik prezesowi itp.

    Jesli biuro jest nieduze, to moze sie pod tym kryc faktycznie odkurzanie i
    przemycie co kilka dni podlog. Nic zdroznego jesli bedzie to wyjasnione
    przy rozmowach a nie wrzucone z zsakoczneia juz po przyjeciu do pracy, i
    jesli faktycznie nie jest to sprzatnie duzego biura z wileoma
    pracownikami...chociaz? - zadna praca nie hanbi i wazne jest to, czy
    godzinne i dluzsze sprzatanie jest "za darmo" czy w ramach normalnego
    czasu pracy..

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-01-09 21:43:28
    Od: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>

    Pajączek napisał(a):
    > Pomoc biurowa zjmuje sie takze sprzataniem biura? Mam łapac po pracy za
    > odkurzacz i heja? Boje sie pomyslec co kryje sie pod haslem "Inne prace
    > biurowe".

    Pomyśleć rzeczywiście strach, ale ja bym jednak napisał aplikację, a
    przy ewentualnej rozmowie zapytał wprost co się kryje pod tymi hasłami.
    Przecież rozmowa ma służyć nie tylko pracodawcy ale i kandydatowi IMHO.

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)

  • 7. Data: 2005-01-09 22:21:53
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:crs7j6$nem$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > która przez 15 minut dziennie pomacha tym odkurzaczem i wyrzuci śmieci z
    > kosza w biurze. Ale szef będzie miał minę, jak zobaczy, jak go

    Masz racje.

  • 8. Data: 2005-01-10 22:33:25
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > pracownikami...chociaz? - zadna praca nie hanbi i wazne jest to, czy
    > godzinne i dluzsze sprzatanie jest "za darmo" czy w ramach normalnego

    Zadna praca nie hanbi, ale przy naprawde niskich kosztach zamowienia w
    zewnetrznej firmie sprzatajacej uslugi przyjscia dwa razy w tygodniu przez
    wykwalifikowana sprzataczke i uprzatniecia malego biura takie cos w
    obowiazkach pracownika umyslowego (sekretarka to badz co badz praca
    umyslowa) jak dla mnie swiadczy o skrajnych oszczednosciach w firmie ze
    wzgledu na zla sytuacje finansowa albo skapstwo wlasciciela, a co za tym
    idzie zle rokowania odnosnie wysokosci pensji i ewentualnych negocjacji o
    podwyzke po jakims czasie. Ale przynajmniej milo, ze ogloszeniodawca wyklada
    kawe na lawe.

    I.

  • 9. Data: 2005-01-10 22:49:39
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 23:33:25 +0100, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

> [...]
    > wykwalifikowana sprzataczke i uprzatniecia malego biura takie cos w
    > obowiazkach pracownika umyslowego (sekretarka to badz co badz praca

    Tu pisze o rekrutacji na stanowisko "pracownik biurowy" a nie "sekretarka"

    > jak dla mnie swiadczy o skrajnych oszczednosciach w firmie ze
    > wzgledu na zla sytuacje finansowa albo skapstwo wlasciciela,

    W malutkiej firmie jest to w pelni zrozumiale. W wiekszej - zalezy od
    potzreb i zakresu obowiazkow. Skad wiesz, czy np takie stanowisko nie
    powstalo z potzreby zatrudnienia sprzataczki, ale takiej bardziej
    "kumatej", co nie powywala potrzebnych papierow, nie wlaczy odkurzacza do
    ups-a i wlasciwie przejmie wiekszosc apraw administracyjnych zaplecza
    firmy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-01-10 23:20:39
    Od: "Sulami" <s...@o...pl>

    > wykiwałeś!

    Hmmm, zdaje się, że to niezgodne z prawem- bo pracownik nie może powierzyć
    wykonania swoich obowiązków (określonych w umowie o pracę) osobie innej. :)
    Wydaje mi się, że trzeba będzie opiłować pazurki, rozprostować nogi, schylić
    się pod biurko i powyrzucać z kosza na śmieci niepotrzebne rzeczy :) :)
    L.