PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrażenia z rekrutacji

  • 121. Data: 2006-04-02 15:59:54
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Sun, 2 Apr 2006 12:44:18 +0200]:

    > Mam propozycję, byś wysłała parę fikcyjnych aplikacji
    > na ogłoszenie firmy, którą uważasz za porządną.
    [...]
    > I pochwal się potem, jakie odpowiedzi dostałaś.

    Khm, khm, khm... Przypominam nieśmiało że ja to już robiłam,
    więc efekty mniej więcej znam ;-) I moje doświadczenie mówi
    mi jednak, że odpowiedzi dostawałam.

    No ale ja handlowiec jestem. Niestety. Bo niecierpię tego,
    ale niewiele rzeczy mi lepiej wychodzi...

    Kira

  • 122. Data: 2006-04-02 16:01:20
    Temat: Re: Buractwo pracodawców
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kaizen [Sun, 02 Apr 2006 02:16:06 +0200]:

    > I tu się mylisz. Kup serwer Suna (bo taki przykład znam
    > z autopsji) w USA i serwisuj go w PL. Powodzenia.

    Dlatego właśnie pisałam o takim sprzęcie, dla którego mało
    istotne są w/w sprawy. Trochę inną kategorię w tym momencie
    mi tutaj zapodajesz ;-)

    Kira

  • 123. Data: 2006-04-02 16:03:46
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Sun, 2 Apr 2006 11:47:10 +0200]:

    > Czy fakt, że dostałeś pracownika jak najtaniej (wg swoich
    > kryteriów), kłóci się z faktem, że pracownik jest zadowolony
    > ze swojego wynagrodzenia?

    Zazwyczaj tak. Ludzie z jednej branży przeważnie się znają,
    więc zadowolenie drastycznie może spaść po wypiciu paru piw
    z kumplami zarabiającymi 2x tyle.

    Nie wiem jak w innych branżach, ale w IT mniej więcej tak to
    wygląda.

    Kira

  • 124. Data: 2006-04-02 16:06:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kaizen [Sun, 02 Apr 2006 12:03:16 +0200]:

    > Co znaczy "czekać"?
    > Co zmieni odpowiedź?

    Wiesz, nie każdy ma czas czekać 2 tygodnie z innymi sprawami,
    niektórzy mają dość napięty rozkład jazdy...

    Kira

  • 125. Data: 2006-04-02 16:07:01
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Brodek [2 Apr 2006 06:05:56 -0700]:

    > I naprawdę oczekujesz, że ktoś dla Twojego dobrego samopoczucia
    > będzie wysyłał list zaraz po odrzuceniu???!!!!!

    W zasadzie, to ja akurat dokładnie tego oczekuję.
    A co, coś nie tak?

    Kira

  • 126. Data: 2006-04-02 16:25:52
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0osks$3jc$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Zazwyczaj tak. Ludzie z jednej branży przeważnie się znają,
    > więc zadowolenie drastycznie może spaść po wypiciu paru piw
    > z kumplami zarabiającymi 2x tyle.

    Miałam na myśli ten etap, gdy pracodawca i pracownik dogadują się co do
    wynagrodzenia [1], a nie o sytuacji, gdy pracownik po jakimś okresie pracy i
    konfrontacji ze znajomymi uznaje, że głupi był i mógł wyszarpać jeszcze
    trochę. Swoją drogą dziwne, że takich rzeczy, jak typowe płace w danej
    branży dowiaduje się dopiero po paru piwach w pubie ;-)

    > Nie wiem jak w innych branżach, ale w IT mniej więcej tak to
    > wygląda.

    Ja z kolei nie znam branży IT, więc trudno mi się wypowiadać.

    --
    Nixe

  • 127. Data: 2006-04-02 16:27:14
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0ospb$45m$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Wiesz, nie każdy ma czas czekać 2 tygodnie z innymi sprawami,
    > niektórzy mają dość napięty rozkład jazdy...

    A czy telefon z pytaniem "Czy są już jakieś wstępne wyniki rekrutacji" jest
    jakimś strasznym faux pas?

    --
    Nixe

  • 128. Data: 2006-04-02 16:28:26
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0osdk$2kf$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Khm, khm, khm... Przypominam nieśmiało że ja to już robiłam,
    > więc efekty mniej więcej znam ;-)

    Wysyłałaś swoje aplikacje wiedząc, że kompletnie nie pasują do warunków
    ogłoszenia?
    A można wiedzieć w jakim celu?

    > No ale ja handlowiec jestem. Niestety. Bo niecierpię tego,
    > ale niewiele rzeczy mi lepiej wychodzi...

    :)

    --
    Nixe

  • 129. Data: 2006-04-02 16:38:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Sun, 2 Apr 2006 18:28:26 +0200]:

    > Wysyłałaś swoje aplikacje wiedząc, że kompletnie nie pasują
    > do warunków ogłoszenia?

    Yep.

    > A można wiedzieć w jakim celu?

    Testowym. Li tylko i wyłącznie.
    Przecież nie w celu szukania pracy :-)

    Kira

  • 130. Data: 2006-04-02 16:45:09
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0oul7$bgm$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Testowym. Li tylko i wyłącznie.

    Ha! A czy wystarczająco sugestywnie udawałaś blondynkę w tych aplikacjach?
    ;-)
    Bo może mimo wszystko wypadłaś całkiem do rzeczy.
    Jeśli to pierwsze, to jestem pod wrażeniem, że komuś chciało się odpowiadać.
    [z ciekawości - jakie to były firmy, jeśli to nie tajemnica?]

    > Przecież nie w celu szukania pracy :-)

    Nooo ja myślę, bo aż mnie przytkało na moment :)

    --
    Nixe