PracaGrupypl.praca.dyskusje › Work & Travel, czy był ktoś więcej niż raz?

  • 1. Data: 2003-01-31 09:46:18
    Temat: Work & Travel, czy był ktoś więcej niż raz?
    Od: p...@p...onet.pl

    Ludzie kochani, czy byliście w USA na wizie J1 wieęcej niż raz, teraz
    opowiadają o limicie 10% dl aosób, które juz wyjeżdżałay - a może to już było
    wcześniej? Studjuję podyplomowo (tylko rok) i nikt mnie naie chce wziąć na W&T.
    A ja pokochałam USA.
    Dzięki za odpowiedzi, Paulina

  • 2. Data: 2003-01-31 12:45:12
    Temat: Re: Work & Travel, czy był ktoś więcej niż raz?
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    Było już wcześniej. Ja byłem 2 razy, jakimś cudem mi się udało, choć mówię -
    na początku nie chcieli mnie przyjąć. Potem nagle telefon, że jest kilka
    miejsc dla tych, co już byli i jak chcę, to trza szybko płacić za W&T.
    Zapłaciłem, pojechałem.Tak było w JDJ we Wrocławiu rok temu.

    Pozdrr.,
    Boa.