PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma na pomorzu (trojmiasto)

  • 1. Data: 2009-05-15 09:13:33
    Temat: firma na pomorzu (trojmiasto)
    Od: "rurek" <r...@o...pl>

    Czolem, czy jest jakas firma na pomorzu (trojmiasto i okolice), ktora
    zaplaci 5tysi na reke dla programisty j2ee (jsf, jboss, hibernate, eclipse,
    cvs, sqlserver, postgres, oczywiscie html+css+js)?
    2 lata doswiadczenia w tej dzialce.

    Czy 5 kola to zbyt wygorowany poziom?

    rurek.

  • 2. Data: 2009-05-16 12:04:50
    Temat: Re: firma na pomorzu (trojmiasto)
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "rurek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplaci 5tysi na reke dla programisty j2ee (jsf, jboss, hibernate,
    > eclipse, cvs, sqlserver, postgres, oczywiscie html+css+js)?

    5 tys. EUR ?

    Nie. ;)

  • 3. Data: 2009-05-16 19:16:30
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    rurek napisał(a):

    > Czy 5 kola to zbyt wygorowany poziom?

    Widziałem niedawno ogłoszenie dla informatyka
    praca w Warszawie, litania wymagań

    2700zł netto

    buhahaha :D

    --
    mariusz

  • 4. Data: 2009-05-16 19:40:50
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    mariusz pisze:

    > Widziałem niedawno ogłoszenie dla informatyka
    > praca w Warszawie, litania wymagań
    >
    > 2700zł netto
    >
    > buhahaha :D

    No.... tak to ostatnio wygląda.
    Ja się śmieję, że ci 'pracodawcy' to szukają
    swoich byłych pracowników, żeby się z nimi spotkać
    towarzysko.
    Nikt inny tych szczegółowych wymagań nie jest w stanie
    spełnić, chyba że się właśnie stamtąd zwolnił. :-)

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 5. Data: 2009-05-16 20:56:53
    Od: "Ireneusz Szpilewski" <i...@s...opole.pl>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem niedawno ogłoszenie dla informatyka
    > praca w Warszawie, litania wymagań
    >
    > 2700zł netto
    >
    > buhahaha :D

    W Opolu jest takie coś (ogłoszenie z www.pup.opole.pl):

    Wykształcenie: ŚREDNIE
    Staż pracy:
    Umiejętności/Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ DELPHI BORLAND, FIREBRID (LUB INNY SQL),
    ZNAJOMOŚĆ C++(SZCZEGÓLNIE O/OPOLE) . MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ SIECIOWYCH
    SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX, WINDOWS 2000 SERVER, WINDOWS 2003 SERVER,
    NOVELL NETWARE,

    Zmianowość: JEDNA ZMIANA ( 8:00-16:00)
    Rodzaj umowy: UMOWA O PRACĘ
    (3 WOLNE MIEJSCA ZATRUDNIENIA)
    Stawka: 1.276 ZŁ BRUTTO

  • 6. Data: 2009-05-16 22:40:14
    Od: sz <s...@b...no>

    Ireneusz Szpilewski wrote:
    > Umiejętności/Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ DELPHI BORLAND, FIREBRID (LUB INNY
    [...]
    > Stawka: 1.276 ZŁ BRUTTO

    zabawne :)

    ale tak naprawde... jezeli na studiach informatycznych jest podobnie jak
    na kazdych innych to pewna grupa absolwentow konczy je z umiejetnosciami
    nawet nie zaslugujacymi na tak wysoka pensje. na budowe pracowac nie
    pojda bo to ambicja nie pozwoli wiec takie oferty to dla nich prawdziwa
    gratka.

  • 7. Data: 2009-05-17 08:58:35
    Od: Mp <o...@w...pl>

    rurek pisze:
> [...]
    > zaplaci 5tysi na reke dla programisty j2ee (jsf, jboss, hibernate, eclipse,
    > cvs, sqlserver, postgres, oczywiscie html+css+js)?

    Wygórowana.
    Nie masz doświadczenia, 2 lata to nic.
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale ludzie pracują po 40 lat, wiec
    przekładając to na ludzkie życie - średnia 80lat, to jesteś teraz
    4latkiem, jak będziesz 20latkiem (10 lat doświadczenia) możesz liczyć na
    5tys zł netto / miesiąc.

  • 8. Data: 2009-05-17 10:55:39
    Od: jacek <j...@g...com>

    rurek pisze:
> [...]
    > zaplaci 5tysi na reke dla programisty j2ee (jsf, jboss, hibernate, eclipse,
    > cvs, sqlserver, postgres, oczywiscie html+css+js)?

    Kwota jak najbardziej prawidłowa. Problem
    w tym, że w Trójmieście jest mało firm programistycznych,
    a te co są prezentują dość niski poziom.
    Ja sam przeprowadziłem się do Warszawy 0,5 roku
    temu i sytuacja tu jest dużo lepsza (zwłaszcza w kryzysie :-) )

    J.

  • 9. Data: 2009-05-17 17:34:58
    Od: "rurek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl> napisał w wiadomości

    > 5 tys. EUR ?
    >
    > Nie. ;)

    Wrrr... złotówek :-P

    r.

  • 10. Data: 2009-05-17 19:07:20
    Od: "Ireneusz Szpilewski" <i...@s...opole.pl>

> [...]
    >bo to ambicja nie pozwoli wiec takie oferty to dla nich prawdziwa gratka.

    Tu akurat nie wymagają studiów ani doświadczenia. Może to jest jakiś
    sposób na karierę programisty - po maturze, zamiast tracić czas na
    studia, od razu do firmy na czeladnika. Hmm...