PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wlasna firma

  • 1. Data: 2002-06-16 10:31:35
    Temat: Wlasna firma
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya!

    Moze mi ktos przypomniec linki do artykulow o zakladaniu wlasnej firmy?
    Niestety nie znalazlem nic ani na Wp, ani na Onecie. Moze zle szukalem.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 2. Data: 2002-06-16 12:58:27
    Temat: Re: Wlasna firma
    Od: "tuvok" <t...@o...pl>

    www.gazeta.pl
    w dziale biznes albo cos takiego napewno znajdziesz
    poszukaj tez na www.bankier.pl
    i na jakis rzadowych powinno tez cos byc

  • 3. Data: 2002-06-16 16:46:27
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    "Rafal" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Moze mi ktos przypomniec linki do artykulow o zakladaniu wlasnej firmy?
    > Niestety nie znalazlem nic ani na Wp, ani na Onecie. Moze zle szukalem.

    www.1praca.gov.pl
    powodzenia
    -=Lapacz=-

  • 4. Data: 2002-06-17 05:42:29