PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dossier?

  • 1. Data: 2002-06-15 21:53:06
    Temat: Dossier?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Możliwe, że zostanę umówiony (przez kolegę) na rozmowę z szefem pewnej
    instytucji w sprawie wykonania trochę skomplikowanego serwisu internetowego
    (konwersja bazy danych + publikowanie tego na www).

    Kolega powiedział, żebym przygotował dossier. Co to jest właściwie takiego? Czy
    chodzi o przedstawienie swojej osoby i dokonanych prac? Czy należy tam
    przedstawiać wszystko, co jest powiązane tematycznie np. temat pracy dyplomowej
    (jest właśnie na ukończeniu).

    Gal Antoni

  • 2. Data: 2002-06-16 09:51:00
    Temat: Re: Dossier?
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

> [...]
    > chodzi o przedstawienie swojej osoby i dokonanych prac? Czy należy tam
    > przedstawiać wszystko, co jest powiązane tematycznie np. temat pracy

    a czy mozna w tym kraju jeszcze znalezc prace
    bez umawiania przez kolege ?
    ;(

  • 3. Data: 2002-06-16 10:23:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > a czy mozna w tym kraju jeszcze znalezc prace
    > bez umawiania przez kolege ?
    > ;(

    Oczywiście. Dwa miesiące temu znalazłem pracę (z ogłoszenia) jako programista
    aplikacji internetowych i to na całkiem niezłych warunkach (trudno o lepsze w
    moim wschodnim regionie). Zero znajomości, odpowiedziałem mailem na ogłoszenie
    umieszczone w lokalnej gazecie, zostałem zaproszony na rozmowę, później krótkie
    sprawdzanie jak sobie radzę z programowniem i umowa o pracę. Firma (podobno)
    szukała pracownika już od jakiegoś czasu, ale większość zgłaszających osób
    uważała, że "do robienia stron www to są takie programy".

    Kolega zna moje umiejętności i wie czym zajmuje się na codzień, dlatego
    zaproponował mi umówienie mnie na rozmowę, ale decyzja nie należy do niego.
    Zlecenie podobnej aplikacji firmie kosztowałoby jednak więcej, a z jakością
    wykonania też bywa różnie.

    Gal Antoni