PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mieszkanie i praca w roznych miastach

  • 1. Data: 2002-06-15 05:23:15
    Temat: Mieszkanie i praca w roznych miastach
    Od: Jacek <j...@s...pl>

    Czesc!

    Mam pytanie do osob, ktore mieszkaja w jednym, a pracuja w drugim,
    znacznie oddalonym od tego pierwszego, miescie (np. mieszkaja na stale
    w Poznaniu, pracuja w Warszawie, czyli 5 dni pracy w stolicy, a potem
    dwa dni pobytu z rodzina w Poznaniu).

    Jak rozwiazaliscie kwestie meldunku? Czy tam, gdzie mieszkacie,
    jestescie zameldowani na pobyt staly, a tam gdzie pracujecie, na
    tymczasowy?

    No i co z kasa chorych?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-06-15 07:25:37
    Temat: Re: Mieszkanie i praca w roznych miastach
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    > Jak rozwiazaliscie kwestie meldunku? Czy tam, gdzie mieszkacie,
    > jestescie zameldowani na pobyt staly, a tam gdzie pracujecie, na
> [...]
    Meldunek tymczasowy w miejscu pracy i tam kasa chorych.
    Pare dni temu bylo na grupie pl.soc.prawo
    poszukaj tam.

  • 3. Data: 2002-06-15 08:24:32
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Jacek" <j...@s...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Jak rozwiazaliscie kwestie meldunku? Czy tam, gdzie mieszkacie,
    > jestescie zameldowani na pobyt staly, a tam gdzie pracujecie, na

    Tam, gdzie pracuje, nie mam meldunku tymczasowego, ale to w niczym nie
    przeszkadza. Nawet Urzad Skarbowy mozna sobie wybrac zgodnie z miejscem
    pobytu.

    > No i co z kasa chorych?

    Kase chorych, niezaleznie od meldunku mozesz sobie równiez wybrac.

    > Jacek

    Pozdrawiam,
    Journalist