PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porozumienie zakladow pracy.

  • 1. Data: 2002-06-16 08:10:24
    Temat: Porozumienie zakladow pracy.
    Od: "Wojtek" <w...@p...wp.pl>

    Witam,

    Moja firma planuje dokanac outsourcingu mojego dzialu. Mamy przejsc do nowej
    firmy na mocy tzw. "porozumienia zakladow pracy". O co w tym chodzi? Jakie
    sa niebezpieczenstwa i na co zwracac uwage?
    Moze macie jakies doswiadczenia?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-06-16 09:54:25
    Temat: Re: Porozumienie zakladow pracy.
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Jakie
    > sa niebezpieczenstwa i na co zwracac uwage?

    Wyglada to tak:
    Przechodzisz do innej firmy. Ta firma z reguly placi Ci o 20% mniej tego co
    dostawales.
    Robisz dalej to co robiles.
    Firma ta ma umowe z Twoja stara firma na wykonywanie uslug.
    Jest tam tez zapewne zapis, ze nie zwolnia Cie np. przez 2 lata.

    Przynajmniej tak jest w pewnej baaaaardzo duzej ogolnopolskiej firmie
    z pieknym logo, ktorej nazwy tu nie wymienie. Ale moze
    ktos z Was skojarzy ;)))))
    ;)

    Enif