PracaGrupypl.praca.dyskusje › Webdesigner - jakie zarobki?

  • 41. Data: 2008-05-10 10:18:46
    Temat: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Marek wrote:
    > Ale kto powiedzial ze w pracy trzeba byc wielce "waznym" i miec ludzi
    > pod soba, zeby byc spelnionym i dobrze zarabiac? Jesli mowisz o
    > kasjerkach, to kierownik tych kasjerek nie zarabia nawet polowy tego
    > co dobry programista w duzym miescie.

    Nasz grupoty troll ma wielkie ambicyje. Dla niego szeregowy pracownik
    to śmieć, którego trzeba wycisnąć do cna i przyjąc następnego "świeżego".

  • 42. Data: 2008-05-10 13:14:08
    Od: "Marek" <...@...com>

    Zebym wiedzial ze to troll to bym go nie karmil ;)

  • 43. Data: 2008-05-12 11:34:48
    Od: "PawelW" <p...@a...pl>

    > (...)jakoś wiele osób uważa programistę za kogoś
    > *formalnie* ważniejszego od np. sprzątaczki, albo kasjerki. A formalnie
    > te stanowiska są równe.

    Proszę wyjaśnij swoja definicję słowa "formalnie". Nie słyszałem ,żeby istniało
    jakieś prawo czy reguła mówiąca "stanowiska sprzątaczki ,kasjerki i programisty
    są równe "

  • 44. Data: 2008-05-12 11:52:49
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Proszę wyjaśnij swoja definicję słowa "formalnie". Nie słyszałem ,żeby istniało
    > jakieś prawo czy reguła mówiąca "stanowiska sprzątaczki ,kasjerki i programisty
    > są równe "

    "Formalnie" w sensie procedur formalnych. Polecam poszukać w internecie
    materiałów z zakresu zarządzania - budowanie struktur organizacyjnych i
    takie tam.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 45. Data: 2008-05-12 19:11:42
    Od: "PawelW" <p...@a...pl>

    > "Formalnie" w sensie procedur formalnych. Polecam poszukać w internecie
    > materiałów z zakresu zarządzania - budowanie struktur organizacyjnych i
    > takie tam.

    Jakie rozumiem materiały , z którymi Ty sie zapoznałeś pozwoliły ci dojść do
    takiego wniosku. W pewnych okolicznościach to co mówisz może być prawdą ale w
    innych będzie nieprawdziwe. Przede wszystkim wydaje mi się ,że wrzuciłeś
    większość specjalistów z szeroko pojętej dziedziny IT do jednego worka
    "programiści". Intuicja podpowiada mi ,iż w organizacji pełnej bogactwa ,
    wszelkiej specjalizacji oraz wariacji stanowisk i obowiązków stopień złożoności
    wszelkich zależności panujących w firmie może doprowadzić do tego iż
    jakiekolwiek porównanie jej choćby najmniejszego wycinka do wycinka prostej
    organizacji sprzątającej cokolwiek może być w najlepszym wypadku lekko niedorzeczne.

    Na zakończenie tego małego elaboratu odniosę się do źródła owego wątku tej
    dyskusji.

    "Programista to przecież całkiem inna specjalność niż grafik, co tu
    porównywać.
    Programista to informatyk niskiego raczej szczebla, innymi słowy klepacz
    kodu."

    Pojawiło się tutaj moim zdaniem błędne założenie ,że "programista" to klepacz
    kodu. To działa raczej w drugą stronę "klepacz kodu" (Nie wiem czy jakaś
    normalna firma zatrudni ludzi tylko i wyłącznie do "klepania") to programista
    ale w worku, jak już wspominałem , siedzą przecież również inni programiści.

    pozdrawiam

  • 46. Data: 2008-05-26 14:48:59
    Od: "@(odwroc_przed_maupa).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@(odwroc_przed_maupa).wp.pl">

    Użytkownik Czesiek Hydraulik napisał:

    > Nie LOL, tylko gosc napisal prawde. Programista macha klawiatura
    > zamiast lopata, i tyle, taka roznica.
    > Jego pozycja jest taka, jak szeregowego robotnika.

    podobnie główny księgowy - macha tylko sprawozdaniami itp papierkami :)

  • 47. Data: 2008-05-26 15:31:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-26, @(odwroc_przed_maupa).wp.pl <""> wrote:

    [...]

    > podobnie główny księgowy - macha tylko sprawozdaniami itp papierkami :)

    Poza "machaniem" to księgowy jest jeszcze odpowiedzialny za to co
    wytworzy. A odpowiedzialność programisty najczęściej ogranicza się do
    "zbierz opiernicz & popraw".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 48. Data: 2008-05-26 19:39:11
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Poza "machaniem" to księgowy jest jeszcze odpowiedzialny za to co
    > wytworzy. A odpowiedzialność programisty najczęściej ogranicza się do
    > "zbierz opiernicz & popraw".

    szczegolnie ci odpowiedzialni za programowanie ABS, poduszek powitrznych
    i tego typu sprzetu. Odpowiadaja "jedynie" za zycie.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 49. Data: 2008-05-26 19:47:05
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > szczegolnie ci odpowiedzialni za programowanie ABS, poduszek powitrznych
    > i tego typu sprzetu. Odpowiadaja "jedynie" za zycie.

    Ale ich *bezpośrednio* nikt nie rozlicza z życia - a jedynie z
    tworzonego oprogramowania.

  • 50. Data: 2008-05-26 19:56:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-26, keczerad <k...@p...fm> wrote:

    > szczegolnie ci odpowiedzialni za programowanie ABS, poduszek powitrznych
    > i tego typu sprzetu. Odpowiadaja "jedynie" za zycie.

    Bezpośrednio? Jak najbardziej. Za takie rzeczy odpowiada kierownictwo,
    które dopuści program, a nie szeregowy programista.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl