PracaGrupypl.praca.dyskusje › Webdesigner - jakie zarobki?

  • 31. Data: 2008-05-08 21:47:08
    Temat: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Any User pisze:

    > O dowolnej. Wszędzie programista to stanowisko formalnie najniższego
    > szczebla.

    twoja wiedza w tym temacie jest tak bogata jak w zarzadzaniu ludzmy.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 32. Data: 2008-05-08 22:06:13
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > twoja wiedza w tym temacie jest tak bogata jak w zarzadzaniu ludzmy.

    Może więc pomóż mi ją powiększyć i wskaż mi firmę, a w niej programistę
    (stricte programistę!), który zajmuje stanowisko wyższe od szeregowego,
    mogąc tym samym np. zarządzać pracą innych ludzi, czy ogólnie o czymś
    globalnym decydować.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 33. Data: 2008-05-08 22:29:41
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Any User pisze:

> [...]
    > (stricte programistę!), który zajmuje stanowisko wyższe od szeregowego,
    > mogąc tym samym np. zarządzać pracą innych ludzi, czy ogólnie o czymś

    programsta nie jest rowny programiscie a firma firmie wiec nie ma co
    generalizowac, ale ty jak zwykle jestes madrzejszy i wiesz zawsze
    lepiej. Pracowalem w takiej firmie gdzie bylem programista i prezes mnie
    słuchał bo gadalem madrze. W firmach MSP duze wiecej zalezy od czlowieka
    a nie od stanowiska.

  • 34. Data: 2008-05-08 22:44:02
    Od: "Marek" <...@...com>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Any User pisze:

    > słuchał bo gadalem madrze. W firmach MSP duze wiecej zalezy od czlowieka a
    > nie od stanowiska.

    ++
    Pracowalem kiedys w takiej firmie, ktora rozwijala duza biznesowa aplikacje.
    Szef doskonale wiedzial ze gdyby odeszlo 2-3 kluczowych programistow, to
    moglby predzej czy pozniej zwijac manatki. Dlatego co niektorzy programisci
    zarabiali wiecej od menagerow.

  • 35. Data: 2008-05-09 05:23:06
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Fri, 09 May 2008 00:06:13 +0200, Any User napisał(a):

> [...]
    > (stricte programistę!), który zajmuje stanowisko wyższe od szeregowego,
    > mogąc tym samym np. zarządzać pracą innych ludzi, czy ogólnie o czymś

    Chciał przykład - to niech ma:
    Stanowisko, które po angielsku nazywa się "Technical lead"
    lub bardziej zwyczajowo "Subject-matter expert", czyli
    specjalista dla danego produktu.
    Jest to zazwyczaj programista, który ma spore doświadczeni nt. produktu
    i może oprócz kodowania np. koordynować pracę pozostałych - albo przed
    zakodowaniem, tworzyć wymagania dla oprogramowania.

    Stanowisko pracy wg umowy - "Inżynier oprogramowania".

    Waldek

  • 36. Data: 2008-05-09 06:32:36
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > zakodowaniem, tworzyć wymagania dla oprogramowania.
    >
    > Stanowisko pracy wg umowy - "Inżynier oprogramowania".

    No ale to nie jest zwykły, stricte programista. To jest ktoś, od kogo
    poza programowaniem wymagają kilku innych rzeczy.

  • 37. Data: 2008-05-09 17:00:43
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Fri, 09 May 2008 08:32:36 +0200, Any User napisał(a):
> [...]
    [...]
    > No ale to nie jest zwykły, stricte programista. To jest ktoś, od kogo
    > poza programowaniem wymagają kilku innych rzeczy.

    Pffff... czyli Twoje "odkrywcze inaczej" stwierdzenie to
    "Żaden programista, który nie ma niczego dodatkowego do roboty,
    nie zajmuje się niczym innym niż programowaniem" ? :-D

    Czyli coś w stylu "Żadna wyłącznie czarna krowa nie jest biała".
    No, wniosek powalający.

    Waldek

  • 38. Data: 2008-05-09 17:03:32
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > nie zajmuje się niczym innym niż programowaniem" ? :-D
    >
    > Czyli coś w stylu "Żadna wyłącznie czarna krowa nie jest biała".

    Może i powalający, ale jakoś wiele osób uważa programistę za kogoś
    *formalnie* ważniejszego od np. sprzątaczki, albo kasjerki. A formalnie
    te stanowiska są równe.

  • 39. Data: 2008-05-09 17:49:56
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Any User pisze:

    > Może i powalający, ale jakoś wiele osób uważa programistę za kogoś
    > *formalnie* ważniejszego od np. sprzątaczki, albo kasjerki. A formalnie
    > te stanowiska są równe.

    jestes rozwalajacy, sluchaj pan panie manager z pana menadzer jest z
    koziej dupy trabka, zeby sprzataczka sprzatala i byla dobra musisz jej
    kupic narzedzie slowne mopa za jakies 30 zeta i dobre srodki czystosci
    max za 500 miesiecznie zalezy od "rozmiaru" firmu, dobre srodowisko
    developerskie to wydatek najmniej 5000 dla firmy krzak tak naprawde, nie
    musisz jej szkolic przez 2 lata zeby byl dobry, nie musi konczyc studiów
    w sumie programista nie musi ale jednak troche wiedzy sie przydaje, nie
    musi chodzic na kursy po 6k za kazdy no teraz sa dotacje z unii to mozna
    sie zalapac po 700, ale unia doplaca reszte.

    Wniosek jestes pan debilem porownujac sprzataczke i programiste, w
    dodatku tyle mowisz o kosztach pracodawcy a tak naprawde nie wiesz co to
    jest!

  • 40. Data: 2008-05-09 19:42:22
    Od: "Marek" <...@...com>

    Ale kto powiedzial ze w pracy trzeba byc wielce "waznym" i miec ludzi pod
    soba, zeby byc spelnionym i dobrze zarabiac? Jesli mowisz o kasjerkach, to
    kierownik tych kasjerek nie zarabia nawet polowy tego co dobry programista w
    duzym miescie.