PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla matematyka

  • 1. Data: 2008-05-05 20:03:39
    Temat: praca dla matematyka
    Od: "eXOr" <e...@o...pl-nospam>

    Tak sie zastanawiam - gdzie moze pracowac/znalezc prace ktos taki jak
    magister matematyki?
    Oczywiscie poza szkolnictwem (gdzie wymane sa dodatkowo kursy
    pedagogiczne)...
    Jakies sugestie, porady... ??

    Dzieki+pzdr,e.
    http://liveboxtp.ath.cx

  • 2. Data: 2008-05-05 20:55:55
    Temat: Re: praca dla matematyka
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 5 May 2008 22:03:39 +0200, "eXOr" <e...@o...pl-nospam> wrote:

> [...]
    >magister matematyki?
    >Oczywiscie poza szkolnictwem (gdzie wymane sa dodatkowo kursy

    Kolega matematyk pracował najpierw rok w support centre (ale nie taki
    prymitywny help desk, tylko support maszyn i softu Unixowego), a potem
    poszedł do pracy jako analityk baz danych do banku. Przy czym zarówno
    w pierwszej jak i w drugiej pracy przeszedł szkolenie przez
    pracodawcę, aby mógł wykonywać swoją pracę.

    Jego pierwsza praca nie miała nic wspólnego z matematyką, do drugiej
    wzięli go właśnie dlatego, że jest świetny w matematyce. Ale gość jest
    naprawdę świetny, miał jakieś tam stypendia i nagrody od premiera.

    --
    z/svc

  • 3. Data: 2008-05-05 21:09:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fvnmp4$om$1@node1.news.atman.pl eXOr <e...@o...pl-nospam>
    pisze:

> [...]
    > magister matematyki?
    > Oczywiscie poza szkolnictwem (gdzie wymane sa dodatkowo kursy
    W Tesco widuję ogłoszenia na kasjerów.
    Oczywiście przygotowanie pedagogiczne nie jest wymagane.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-05-06 04:36:57
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "eXOr" <e...@o...pl-nospam> napisał w wiadomości
    > Tak sie zastanawiam - gdzie moze pracowac/znalezc prace ktos taki jak
    > magister matematyki?

    Ależ to bardzo proste. Tam gdzie planował pracować jak się decydował
    (życiowy biznesplan) na ten kierunek kształcenia.
    To przecież jasne, że człowiek mający ambicję posiadania wyższego
    wyksztalcenia nie zachowa się jak ciemny chłop ze wsi co najpierw sieje a
    potem płacze i lata z widłami po drogach, bo nie wie komu i za ile to
    sprzedać.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-05-06 07:11:55
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

> [...]
    > magister matematyki?
    > Oczywiscie poza szkolnictwem (gdzie wymane sa dodatkowo kursy
    Na pewno:
    - Banki (analizy, statystyki)
    - Firmy ubezpieczeniowe, a konkretnie ich centrale - układanie algorytmów
    scoringowych, analizy, statystyki

    Być może:
    - Główny Urząd Statystyczny
    - Jakieś urzędy wojewódzkie, urzędy miast itp.

    W mojej firmie jakiś czas temu pracował gościu z tytułem doktora matematyki. Był
    najpierw kierownikiem projektu, potem analitykiem. Łeb nieziemski,

  • 6. Data: 2008-05-06 07:12:17
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > wyksztalcenia nie zachowa się jak ciemny chłop ze wsi co najpierw sieje a
    > potem płacze i lata z widłami po drogach, bo nie wie komu i za ile to

    Świetny tekst. Popieram!. Ale... eXOr wcale nie napisał, że skończył ten
    kierunek. Być może jest właśnie na etapie planowania swojej edukacji?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 7. Data: 2008-05-06 07:50:16
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    jaQbek pisze:

    > W mojej firmie jakiś czas temu pracował gościu z tytułem doktora
    > matematyki. Był najpierw kierownikiem projektu, potem analitykiem. Łeb
    > nieziemski,

    dokladnie jak ktos ma umysl scisly to analityk z niego będzie
    zaje...sty, te ubezpieczenia to dobry kierunek bo bez statystyki tam
    sie nie da :)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 8. Data: 2008-05-06 08:08:14
    Od: Darek <c...@s...pl>

    eXOr pisze:
> [...]
    > magister matematyki?
    > Oczywiscie poza szkolnictwem (gdzie wymane sa dodatkowo kursy

    Zainteresuj sie zawodem aktuariusza

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Aktuariusz

    Darek
    http://www.ostolski.com/
    SQL Server, .NET, C++, Pyhton i wiele więcej

  • 9. Data: 2008-05-06 19:38:36
    Od: "\(\)pEr@T\(\)r" <k...@p...onet.pl>

    ADB albo Cyfra+ i algorytmy kodowania.....
    Jest zabawa i jest ciagla walka z amatorami dekodowania;-)
    Co mocniejsze tarcza czy strzala....

  • 10. Data: 2008-05-07 09:18:50
    Od: Daniel 'Rogaś' Rogiński <r...@N...pl>

    andreas pisze:

> [...]
    > wyksztalcenia nie zachowa się jak ciemny chłop ze wsi co najpierw sieje a
    > potem płacze i lata z widłami po drogach, bo nie wie komu i za ile to

    W skrócie? BRAWO

    --
    D.R.