PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator sieci we Wrocławiu ?

  • 1. Data: 2008-05-05 17:43:18
    Temat: Administrator sieci we Wrocławiu ?
    Od: skib <s...@t...pl>

    Witam

    Chcę się przeprowadzić z Warszawy do Wrocławia i tu sie pojawia pytanie
    czy będę miał za co kupić jedzenie :) Słyszałem ze zarobki we Wrocławiu
    są znacznie mniejsze niż w Warszawie. Koledze jako "programista php"
    oferowali 1200 brutto :D Pracuje jako Administrator sieci(cisco,linux,
    ha cluster,xen, bazy danych) 2 lata doświadczenia. Jeśli tutaj zarabiam
    35000 netto to we Wrocławiu ciężko będzie się zbliżyć do 2500 netto czy
    się mylę ?

  • 2. Data: 2008-05-05 19:34:29
    Temat: Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT skib pisze:
> [...]

    > ha cluster,xen, bazy danych) 2 lata doświadczenia. Jeśli tutaj zarabiam
    > 35000 netto to we Wrocławiu ciężko będzie się zbliżyć do 2500 netto czy

    3500 netto? Powinno dać się zrobić, jeśli masz odpowiednie
    doświadczenie i nie zrobisz złego wrażenia na rozmowie. BTW: cisco,
    linux, ha cluster, xen (open source czy citrix), bazy danych -> to
    raczej nie 'administrator sieci', tylko 'administrator sieci /
    systemów' :-)

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    If you try to please everyone, somebody is not going to like it.

  • 3. Data: 2008-05-05 20:53:12
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 5 May 2008 19:34:29 +0000 (UTC), "Miros/law L. Baran"
    <b...@h...pl> wrote:

> [...]
    >linux, ha cluster, xen (open source czy citrix), bazy danych -> to
    >raczej nie 'administrator sieci', tylko 'administrator sieci /

    Mam jeszcze radę od siebie: nie szukaj pracy w firemce typu krzak,
    tylko poszukaj w dużych firmach, korporacjach. Tam będziesz miał
    mniejszy zakres obowiązków, a pensję większą.

    Oczywiście nie takie to proste, bo zarówno praca w 'krzaku' (mam tutaj
    na myśli małą firmę, gdzie robisz jako informatyk od wszystkiego) jak
    i praca w korporacji mają swoje wady i zalety. Trzeba po prosu
    wiedzieć na co się piszesz, ale to temat na osobny wątek.

    Z Twoją wiedzą i doświadczeniem, moim zdaniem, 3500 netto to minimum.
    I myślę, że we Wrocku znajdziesz taką pracę.

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2008-05-05 21:47:31
    Od: skib <s...@t...pl>

    Miros/law L. Baran pisze:

> [...]
    > linux, ha cluster, xen (open source czy citrix), bazy danych -> to
    > raczej nie 'administrator sieci', tylko 'administrator sieci /

    xen open source, vmware. Jeśli chodzi o stanowisko to mam administrator

  • 5. Data: 2008-05-05 21:57:42
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On pon, 05 maj 2008 o 20:53 GMT, z/svc wrote:
    > Z Twoją wiedzą i doświadczeniem, moim zdaniem, 3500 netto to minimum.

    Rozumiem, ze znacie sie osobiscie... bo chyba nie oceniasz czyjejs
    wiedzy i doswiadczenia na podstawie kilku slow 'kluczy'?

    Sorry za OT...

    --
    pozdr. Sławomir Kawała
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 6. Data: 2008-05-05 21:58:21
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On pon, 05 maj 2008 o 20:53 GMT, z/svc wrote:
    > Z Twoją wiedzą i doświadczeniem, moim zdaniem, 3500 netto to minimum.

    Rozumiem, ze znacie sie osobiscie... bo chyba nie oceniasz czyjejs
    wiedzy na podstawie kilku slow 'kluczy'?

    Sorry za OT...

  • 7. Data: 2008-05-05 22:20:40
    Od: staszek <s...@g...com>

    On 5 Maj, 23:58, Sławomir Kawała <s...@a...net> wrote:

    > Rozumiem, ze znacie sie osobiscie... bo chyba nie oceniasz czyjejs
    > wiedzy na podstawie kilku slow 'kluczy'?

> [...]

    to ja powinienem zarabiac 10000 bo zna wiele wiecej slow "kluczy"

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-05-05 22:52:47
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    staszek pisze:

    > to ja powinienem zarabiac 10000 bo zna wiele wiecej slow "kluczy"

    To zarabiaj.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Watson's Law:
    The reliability of machinery is inversely proportional to the
    number and significance of any persons watching it.

  • 9. Data: 2008-05-06 09:50:48
    Od: "Czesiek Hydraulik" <n...@z...pl>

    Dnia 05-05-2008 o 19:43:18 skib <s...@t...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chcę się przeprowadzić z Warszawy do Wrocławia

    Robisz blad :) ale twoj wybor.

    > Pracuje jako Administrator sieci(cisco,linux, ha cluster,xen, bazy
    > danych) 2 lata doświadczenia.

    Znam dwojke takich, z niewiele wiekszym doswiadczeniem, zaden nie
    przekracza 3000 netto.
    Jeszcze raz radze sie dobrze zastanowic nad przeprowadzka - we Wroclawiu
    dzawowcow, adminow, pehapowcow jak psow.

  • 10. Data: 2008-05-06 14:01:04
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Czesiek Hydraulik pisze:

    > Znam dwojke takich, z niewiele wiekszym doswiadczeniem, zaden nie
    > przekracza 3000 netto.
    > Jeszcze raz radze sie dobrze zastanowic nad przeprowadzka - we Wroclawiu
    > dzawowcow, adminow, pehapowcow jak psow.

    Ciekawe, jak szukaliśmy kogoś na moje miejsce, to wcale tak łatwo z
    tymi administratorami nie było (byli albo tani i umiarkowanie
    kompetentni albo kompetentni i nie tani).

    Ale może z punktu widzenia hydraulika jest inaczej.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Your temporary financial embarassment will be relieved in a
    surprising manner.