PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabiaj nie wychodząc z domu - atrakcyjna praca dla każdego, wysokie zarobki

  • 1. Data: 2008-05-05 06:56:24
    Temat: Zarabiaj nie wychodząc z domu - atrakcyjna praca dla każdego, wysokie zarobki
    Od: "Sebastian B." <s...@i...eu>

    Jeśli dość masz szefa, wstawania wcześnie rano, a jednocześnie chcesz dobrze
    zarabiać ta oferta jest dla Ciebie.
    Od Ciebie zależy ile czasu dziennie poświęcisz na pracę i ile zarobisz.
    Jedyne wymagania to komputer z dostępem do internetu.
    Jeśli interesuje Cię ta oferta napisz do mnie na adres:
    s...@i...eu a otrzymasz więcej informacji.
    Nic nie ryzykujesz. Spróbuj, to naprawdę działa.

  • 2. Data: 2008-05-07 12:25:20
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Sebastian B. pisze:
    > Jeśli dość masz szefa, wstawania wcześnie rano, a jednocześnie chcesz dobrze
    > zarabiać ta oferta jest dla Ciebie.

    Kłamiesz :)

    > Od Ciebie zależy ile czasu dziennie poświęcisz na pracę i ile zarobisz.

    Kłamiesz.

    > Jedyne wymagania to komputer z dostępem do internetu.
    > Jeśli interesuje Cię ta oferta napisz do mnie na adres:
    > s...@i...eu a otrzymasz więcej informacji.

    Po co? Informacje podam ja :) Kolo Sebastian nie posiadawszy
    odpowiedniego IQ wdepnął w piramidkę. Szuka teraz innych frajerów, żeby
    umieścić ich pod sobą łudząc się, że kretynów gotowych uwierzyć w
    bajeczki o pieniądzach za łowienie frajerów do piramidki.

    > Nic nie ryzykujesz. Spróbuj, to naprawdę działa.

    Nie działa. A przynajmniej nie tak jak tobie się wydaje, że działa :D

  • 3. Data: 2010-01-08 12:55:05
    Od: "gosienka20" <gosienka20@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>

    Przedstawiam stronę na której są opisane strony do zarabiania oraz strony z grami, w
    których punkty możemy wymieniać na nagrody

    http://zarabianie.orangespace.pl/

    Zapraszam serdecznie do lektury

    http://zarabianie.orangespace.pl/