PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa - b. dobry specjalista technologii JAVA

  • 1. Data: 2008-07-31 08:56:49
    Temat: Warszawa - b. dobry specjalista technologii JAVA
    Od: "s...@o...pl" <s...@o...pl>

    Witam,

    Poszukuję do projektu realizowanego przez międzynarodową firmę bardzo dobrego
    specjalistę technologii JAVA. Zatrudniona osoba powinna spełniać warunki
    zamieszczone na końcu niniejszego ogłoszenia (jako konieczne i niezbędne
    minimum). Zlecony zakres prac będzie niemałym wyzwaniem - ufam, że znajdę
    odpowiednią osobę.

    Stanowisko:
    Specjalista ds. Rozwoju Oprogramowania

    Miasto:
    Warszawa

    Wprowadzenie:
    Firma oferuje szeroki zakres produktów, rozwiązań oraz usług z dziedziny
    medycyny, przemysłu, energetyki oraz informatyki.

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
    - Analizę i korektę błędów w oprogramowaniu,
    - Analizowanie specyficznych wymagań klienta w obszarze modyfikacji oprogramowania,
    - Projektowanie i implementację modyfikacji oprogramowania,
    - Wstępne testowanie modyfikowanych modułów,
    - Pisanie i utrzymywanie dokumentacji technicznej,
    - Wstępną analizę projektów dotyczących oprogramowania

    Od kandydatów oczekujemy:
    - Minimum 2 lata doświadczenia w programowaniu w J2EE (minimum 3 lata w
    programowaniu w Java),
    - Minimum rok doświadczenia w korzystaniu z następujących technologii: EJB,
    Spring, Swing, Hibernate, JLDAP, JDBC,
    - Praktyczna znajomość serwerów JBoss oraz PostrgreSQL,
    - Znajomość Liferay będzie dodatkowym atutem,
    - Znajomość systemu operacyjnego Linux,
    - Zdolności analityczne oraz zdolność ciągłego uczenia się,
    - Umiejętność efektywnego porozumiewania się,
    - Dobra organizacja i orientacja na jakość,
    - Umiejętność pracy w zespole,
    - Dobra znajomość języka angielskiego,
    - Inicjatywa i kreatywność.

    Oferujemy:
    - przyjazną atmosferę pracy w stabilnej firmie
    - motywacyjny system wynagradzania

    aplikację proszę składać za pomocą formularza dostępnego pod niżej zamieszczonym
    linkiem:
    http://www.siemens.pl/home/praca_formularz.asp?ide=1
    439&pkw=661&rodzaj=3

  • 2. Data: 2008-07-31 09:11:13
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Oferujemy:
    > - przyjazną atmosferę pracy w stabilnej firmie

    a gdzie młody i dynamiczny zespół?

    > - motywacyjny system wynagradzania

    czyli od znalezionego błędu?

    > aplikację proszę składać za pomocą formularza dostępnego pod niżej
    > zamieszczonym linkiem:
    > http://www.siemens.pl/home/praca_formularz.asp?ide=1
    439&pkw=661&rodzaj=3

    Sorry, ale może spróbujesz wysłać na pl.praca.oferowana?

    B.Z.

  • 3. Data: 2008-07-31 09:14:40
    Od: s...@o...pl

    > a gdzie młody i dynamiczny zespół?

    > czyli od znalezionego błędu?

    > Sorry, ale może spróbujesz wysłać na pl.praca.oferowana?
    >
    > B.Z.

    Szanowny kolego - zespół faktycznie jest młody i dynamiczny, a wysokość pensji
    nie jest w naszej firmie uzależniona od ilości znalezionych błędów.
    Do pracowników podchodzimy poważnie (zresztą już od 150 lat).

  • 4. Data: 2008-07-31 09:20:13
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Szanowny kolego - zespół faktycznie jest młody i dynamiczny, a wysokość
    > pensji nie jest w naszej firmie uzależniona od ilości znalezionych
    > błędów. Do pracowników podchodzimy poważnie (zresztą już od 150 lat).

    Tak z ciekawości zapytam (w sumie mamy przecież przedyskutować to ogłoszenie
    bo od tego jest ta grupa): na jakiej zasadzie jest naliczane wynagrodzenie i
    na czym polega w państwa firmie system motywacyjny, jakie są widełki płacy?

    B.Z.

  • 5. Data: 2008-07-31 09:39:50
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > na czym polega w państwa firmie system motywacyjny, jakie są widełki płacy?

    Wynagrodzenie jest negocjowane w zależności od doświadczenia,
    dochodzi do tego pakiet socjalny (ubezpieczenie medyczne, dofinansowania
    wypoczynku itd. itd.) oraz premie uzależnione od wyników.
    Firma zatrudnia kilkaset tysięcy pracowników na całym świecie w różnych branżach.

  • 6. Data: 2008-07-31 10:12:41
    Od: "Krzysztof Wiśniewski" <w...@o...pl>

> [...]
    > wypoczynku itd. itd.) oraz premie uzależnione od wyników.
    > Firma zatrudnia kilkaset tysięcy pracowników na całym świecie w różnych

    a mozna prosic o konkrety a nie lanie wody? Obozy pracy w Chinach tez
    zatrudniaja duzo osob co nie znaczy ze sa dobrym pracodawca.

    --------------------------------
    Wynajem limuzyn, auto do ślubu - www.limuzyna-amor.com.pl
    www.dextronics.com.pl

  • 7. Data: 2008-07-31 10:21:21
    Od: "s...@o...pl" <s...@o...pl>

    Jeśli jest Pan zainteresowany i spełnia wymagania, bardzo proszę złożyć CV za
    pomocą podanego w ogłoszeniu linka do strony WWW. Zaprosimy na rozmowę
    kwalifikacyjną, w czasie której omówimy konkrety

  • 8. Data: 2008-07-31 10:24:34
    Od: karp <k...@D...pl>

    s...@o...pl pisze:

    > Jeśli jest Pan zainteresowany i spełnia wymagania, bardzo proszę złożyć CV za
    > pomocą podanego w ogłoszeniu linka do strony WWW. Zaprosimy na rozmowę
    > kwalifikacyjną, w czasie której omówimy konkrety

    Nie umie Pan zachecic. Odpowiedzi na pytania kol. Bartka byly by bardzo
    interesujacymi - a tak to niczego sie nie dowiedzielismy.

    --
    --===karp===--

  • 9. Data: 2008-07-31 10:25:03
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    Anonim napisał

    > Jeśli jest Pan zainteresowany i spełnia wymagania

    Podales w ogloszeniu minimalne wymagania, podaj wiec stawke za nie.

    > Zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną, w czasie której omówimy konkrety

    Nie kazdy chce tracic czas.

  • 10. Data: 2008-07-31 10:44:57
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Jeśli jest Pan zainteresowany i spełnia wymagania, bardzo proszę złożyć
    > CV za pomocą podanego w ogłoszeniu linka do strony WWW. Zaprosimy na
    > rozmowę kwalifikacyjną, w czasie której omówimy konkrety

    Tu nie chodzi o składanie CV, ale o niepotrzebne tracenie czasu osoby
    składającej aplikacje i osoby ją rozpatrującej. Np. ja chciałbym dostać 10k
    zł netto za takie wymagania, a Państwo mogą zaoferować 3k-4k zł brutto, w
    zależności od umiejętności. Jeżeli moje CV by zostało zaakceptowane i
    pojawił bym się u Państwa na rozmowie to oznaczało by stracony czas oraz
    koszty związane z dojazdem.

    B.Z.