PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - poziom moderacji padł na fizjonomię?

  • 1. Data: 2008-07-30 22:19:18
    Temat: pl.praca.oferowana - poziom moderacji padł na fizjonomię?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Poziomy poleconych:
    1 - 30%
    2 - 15%
    3 - 5%
    4 - 1%

    No, bez jaj - łańcuszki, eroogłoszenia itp. A niby nie idziew wprost,
    bo się pobawiłem, i nie poszły moje "zabawy".

    Moderator pijany czy robbocik niby moderuje?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 2. Data: 2008-07-30 22:37:11
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 31-07-2008 00:19, Kaizen pisze:

    > Moderator pijany czy robbocik niby moderuje?

    OIDP robocik. Było niedawno na grupie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2008-07-30 22:42:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 31 Jul 2008 00:19:18 +0200, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    >Moderator pijany czy robbocik niby moderuje?

    A weź archiwum sprawdź...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-08-01 06:23:36
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Kaizen pisze:

    > Moderator pijany czy robbocik niby moderuje?

    Było ogłoszone niedawno, jest automagiczna moderacja, która nota bene
    IMO daje niezłe efekty. Lepsze to, niż czekanie wiekami aż moderator
    puści ogłoszenia. Spamu jest minimalna ilość.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2008-08-01 06:52:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-01, Piotr Hosowicz <a...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Było ogłoszone niedawno, jest automagiczna moderacja, która nota bene
    > IMO daje niezłe efekty. Lepsze to, niż czekanie wiekami aż moderator
    > puści ogłoszenia. Spamu jest minimalna ilość.

    Automat nie przepuszcza odpowiedzi na posty.
    To jest dość skuteczny filtr na dyskusje, ale niestety nie na spam
    łańcuszkowy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-08-01 15:40:52
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Automat nie przepuszcza odpowiedzi na posty.
    > To jest dość skuteczny filtr na dyskusje, ale niestety nie na spam
    > łańcuszkowy.

    Aha, myślałem, że to coś bardziej wysublimowanego. :-) Tak czy inaczej
    patrząc na skutek to wydaje mi się, że działa w miarę OK, nie odczuwam
    jakiegoś większego dyskomfortu czytając p.p.o teraz.

    Inna sprawa że nie wczytuję się jakoś specjalnie i pewnie wiele
    postingów nie spełnia warunku podawania niektórych danych.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

  • 7. Data: 2008-08-01 18:44:28
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Automat nie przepuszcza odpowiedzi na posty.
    > To jest dość skuteczny filtr na dyskusje, ale niestety nie na spam
    > łańcuszkowy.

    Jest dobrze ale gdyby go jeszcze uwrażliwić na hasła:

    "Pilnie poszukiwany pracownik e-mailowy!"
    "Zostań swoim szefem!"
    "Zapewnione pełne przeszkolenie on-line"

    Hmmm poniekąd oczywiście żartuje ale dałoby się takich pajaców
    odfiltrować? :D

  • 8. Data: 2008-08-02 07:45:25
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    sieciowy groszek pisze:

> [...]
    > "Zostań swoim szefem!"
    > "Zapewnione pełne przeszkolenie on-line"
    >
    > Hmmm poniekąd oczywiście żartuje ale dałoby się takich pajaców

    Z tego co obserwuję to tak na oko większym problemem są masowe spamy z
    jakimiś podróbkami Adidasa, Rolexa itp. A pajace od tych bazylionów
    zarabianych metodą siedenia na dupie przed komputerem jest w sumie mało.
    No to niech sobie p*ni "pilnie poszukują". Póki nie robią za bardzo "w
    brew" to niech sobie szukają idiotów.

    W sumie jak na to patrzę, to teraz jest naprawdę OK, w porównaniu z
    czasami gdy było to ręcznie moderowane i zabierało masę czasu
    moderatorowi. Z tym, że warto pamiętać, że jest środek lata, sezonu
    urlopowego.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz