PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jedna firma, a złożenie aplikacji na kilka stanowisk

  • 1. Data: 2008-07-31 16:38:27
    Temat: Jedna firma, a złożenie aplikacji na kilka stanowisk
    Od: "printer" <n...@z...pl>

    Witam
    Powstaje nowa firma, dość duża.
    Chcę złożyć tam aplikacje na np. kierownika działu, oraz na inżyniera
    jakości
    Pytanie. Jak to zrobic?
    Opisać sytuacje w jednym liście motywacyjnym czy złożyć dwie oddzielne
    aplikacje?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-01 11:26:40
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 31-07-2008 o 18:38:27 printer <n...@z...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Powstaje nowa firma, do?ae du?a.
    > Chce z?o?yae tam aplikacje na np. kierownika dzia?u, oraz na in?yniera
    > jako?ci
    > Pytanie. Jak to zrobic?
    > Opisaae sytuacje w jednym li?cie motywacyjnym czy z?o?yae dwie oddzielne
    > aplikacje?

    niestety często w firmach funkcjonuje brak elastycznosci i aplikacje
    skierowane na jedno stanowisko nie są brane pod uwagę przy obsadzaniu
    innego stanowiska;

    rzadko zdarza się kadrowiec, który szeroko ogarnia temat, amerykanizm
    wkracza do Polski dość szybko, a co za tym idzie "wąskopatrzenie"

    --
    Tomasz Renik jestem