PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa - b. dobry specjalista technologii JAVA

  • 11. Data: 2008-07-31 10:53:39
    Temat: Re: Warszawa - b. dobry specjalista technologii JAVA
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Jeśli jest Pan zainteresowany i spełnia wymagania, bardzo proszę złożyć CV za
    > pomocą podanego w ogłoszeniu linka do strony WWW. Zaprosimy na rozmowę
    > kwalifikacyjną, w czasie której omówimy konkrety

    Yhm, tak, weź wolne w obecnej firmie, przygotuj się na rozmowę, przyjedź na
    nią i dowiedz się że proponują ci 2 tysiące.
    Kiedy wy, pracodawcy, zaczniecie nas, pracowników traktować poważnie?

  • 12. Data: 2008-07-31 11:25:41
    Od: s...@o...pl

    > Yhm, tak, weź wolne w obecnej firmie, przygotuj się na rozmowę, przyjedź na
    > nią i dowiedz się że proponują ci 2 tysiące.
    > Kiedy wy, pracodawcy, zaczniecie nas, pracowników traktować poważnie?

    Zapewniam, że nasza firma traktuje pracowników poważnie. Można to sprawdzić
    aplikując do nas.

  • 13. Data: 2008-07-31 11:32:34
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    s...@o...pl pisze:

    > Zapewniam, że nasza firma traktuje pracowników poważnie. Można to sprawdzić
    > aplikując do nas.

    Wszystkie firmy zapewniaja. Gorzej jak trzeba sie przekonywac ze tak nie jest na
    wlasnej skorze.

  • 14. Data: 2008-07-31 11:40:20
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Zapewniam, że nasza firma traktuje pracowników poważnie. Można to
    > sprawdzić aplikując do nas.

    Bardzo chętnie, ale pierw poproszę Pana o odpowiedź na jedno pytanie: jakie
    są widełki płacowe na tym stanowisku. Zwykłe podanie kwoty od X do Y.

    B.Z.

  • 15. Data: 2008-07-31 12:12:15
    Od: s...@o...pl

    > Bardzo chętnie, ale pierw poproszę Pana o odpowiedź na jedno pytanie: jakie
    > są widełki płacowe na tym stanowisku. Zwykłe podanie kwoty od X do Y.

    Niestety za dział personalny nie mogę się wypowiadać. Koledzy nie narzekają. Ja
    przepisałem ogłoszenie ponieważ potrzebny jest specjalista od powyższych
    technologii. Kto będzie zainteresowany z pewnością spróbuje.

  • 16. Data: 2008-07-31 12:17:26
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Niestety za dział personalny nie mogę się wypowiadać. Koledzy nie
    > narzekają. Ja przepisałem ogłoszenie ponieważ potrzebny jest specjalista
    > od powyższych technologii. Kto będzie zainteresowany z pewnością spróbuje.

    Niestety nie wywiązał się Pan dobrze z tego zadania: napisał Pan na złą
    grupę. Tutaj dyskutujemy o tematach związanych z pracą, a nie wystawiamy
    ogłoszenia. Od tego jest odpowiednia grupa, np.: pl.praca.oferowana.
    Życzę powodzenia w szukaniu pracowników.

    B.Z.

  • 17. Data: 2008-07-31 12:25:04
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > ogłoszenia. Od tego jest odpowiednia grupa, np.: pl.praca.oferowana.
    > Życzę powodzenia w szukaniu pracowników.

    Na grupie pl.praca.oferowana też wisi to ogłoszenie.
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2008-07-31 14:32:10
    Od: "Akcent" <t...@p...drutu>

    > Na grupie pl.praca.oferowana też wisi to ogłoszenie.

    Słusznie koledzy zauważyli. Na _tej_ grupie prowadzi się dyskusje a nie
    traktuje ją jak słup ogłoszeniowy.
    Jeżeli każdy dział w Siemensie tak podchodzi do swoich obowiązków to już
    wiem, skąd te cięcia w koncernie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 19. Data: 2008-07-31 14:44:13
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do pracowników podchodzimy poważnie (zresztą już od 150 lat).

    Do tych z Auschwitz też ?

    MSPANC

    e.

  • 20. Data: 2008-08-02 18:52:51
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik s...@o...pl napisał:

    (...)
    > Szanowny kolego - zespół faktycznie jest młody i dynamiczny,

    (...)
    > Do pracowników podchodzimy poważnie (zresztą już od 150 lat).

    no to faktycznie młody...