PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Fullstack Python Developer <=

  • 1. Data: 2021-10-21 16:30:05
    Temat: Warszawa => Fullstack Python Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient posiada platformą technologiczną i jest liderem na
    polskim rynku w zakresie uzyskiwania dla pasażerów linii
    lotniczych odszkodowań za opóźnione lub odwołane rejsy. Tylko
    w roku 2019 odzyskaliśmy dla polskich konsumentów 24 mln zł.
    Firma przekształca się ze spółki prawniczej, wspieranej przez
    technologię, w spółkę legal tech.

    *****
    ***** Fullstack Python Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Rozbudowa systemów zbierających i integrujących dane z wielu
    źródeł, np. API, stron internetowych, social media itp.
    * Konfigurowanie środowisk produkcyjnych i testowych, deployment i
    tworzenie pipeline'ów CI/CD
    * Tworzenie pipeline'ów i aplikacji webowej do prezentowania danych
    * Wprowadzanie zmian na stronie WWW, na frontendzie i backendzie
    * Projektowanie architektury systemów oraz integracji z systemami
    zewnętrznymi
    * Współpraca z innymi developerami

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * Znajomość języka Python, Flask/Django, Docker, AWS/Azure/GCP
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiająca posługiwanie się
    dokumentacją techniczną
    * Zdolność analitycznego myślenia
    * Dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
    * Niekomercyjne doświadczenie w pracy z Vue.js/React/Angular

    ***** Mile widziane:

    * Doświadczenie w definiowaniu architektury korporacyjnej IT
    * Znajomość: NodeJS, TypeScript, Loopback, Apache Airflow
    * Zainteresowanie UI/UX
    * C#, Apache Airflow

    ***** Proponujemy:

    * Biuro w centrum Warszawy (Al. Ujazdowskie)
    * Hybrydowy system pracy (wymagany 1 dzień w tygodniu w biurze)
    * Bardzo pozytywną atmosferę pracy zgodną z misją i wartościami
    firmy
    * Pakiet medyczny
    * Możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realizację
    innowacyjnych projektów
    * Płatny urlop

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>