PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => API Integrations Developer (PHP) <=

  • 1. Data: 2021-10-21 15:30:04
    Temat: Warszawa => API Integrations Developer (PHP) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy z Wielkiej Brytanii, która stworzył
    platformę skoncentrowaną na potrzebach kurierskich otwierając
    większe możliwości dla kurierów i operatorów flot niż
    jakakolwiek inna dostępna platforma dostawcza. Oferują
    inteligentną technologię, którą stworzyli od podstaw, m.in.
    całkowity nadzór, szacowany czas przybycia w czasie rzeczywistym
    i optymalizacja tras. W związku z intensywnym rozwojem poszukują
    osoby, która dołączy do ich teamu.

    *****
    ***** API Integrations Developer (PHP)
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Bezpośrednia współpraca z Product Ownerami, UX/UI teamem w celu
    dostarczenia road mapy produktu
    * Współpraca w Agile odpowiedzialnym za Integracje API z klientami i
    partnerami Klienta
    * Przedstawianie wraz z zespołem sprzedaży platformy potencjalnym
    klientom i praca nad dostosowaniami, które sprawią, że będzie
    ona jeszcze bardziej dostosowana do nowych organizacji i branż
    * Opracowanie modułowego kodu, który będzie można wykorzystać w
    kolejnych wdrożeniach
    * Zastosowanie ustawień wielopoziomowych, aby osiągnąć pożądane
    zachowanie oprogramowania
    * Współpraca z programistami z ugruntowanych firm jako pierwszy
    punkt kontaktowy, by udostępnić swoje rezerwacje na platformie i
    przekazać potrzebne informacje
    * Proponowane i wdrażanie pomysłów, jak sprawić, by ten proces
    był bardziej wydajny i szybszy za każdym razem, gdy rozpoczynasz
    integrację z nowymi partnerami
    * Testowanie jednostkowe własnego kodu i dokonywanie przeglądów
    wzajemnych

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z językiem PHP
    * Doświadczenie w korzystaniu z dowolnego frameworka MVC(Zend, Code
    Igniter, Laravel, itp.)
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    * Doświadczenie w pracy z dużymi bazami danych i zrozumienie, jak
    nimi zarządzać w sposób umożliwiający im szybkie działanie
    * Doświadczenie w pracy w środowisku Agile
    * Znajomość i zrozumienie testowania nowoczesnego kodu PHP
    * Dbałość o szczegóły, aby móc budować i utrzymywać złożone
    algorytmy

    ***** Proponujemy:

    * Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń
    * Dodatek na sprzęt i homeoffice
    * Budżet rozwoju osobistego
    * Bardzo elastyczne godziny pracy
    * Praca z dowolnego miejsca
    * Rozwój kariery - zespół produktowy powiększy się pięciokrotnie
    w ciągu najbliższych 12 miesięcy
    * Wysoce skoncentrowany na dobrym samopoczuciu pracowników
    * Dodatkowe dni wolne - mental health day

    ***** Inne informacje:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2110