PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie wynagrodzenie na stanowisku praktykant programista?

  • 1. Data: 2006-06-10 08:19:41
    Temat: Jakie wynagrodzenie na stanowisku praktykant programista?
    Od: l...@w...pl

    Witam grupowiczów.

    Jakie wynagrodzenia móglbym oczekiwac za prace w pelnym wymiarze
    godzin (40) na stanowisku praktykant programista? Charkter zatrudnienia
    to umowa zlecenie na 3 miesiace.

    Ktos moze juz pracowal w podobnych okolicznosciach? :)

  • 2. Data: 2006-06-10 08:37:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    l...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > to umowa zlecenie na 3 miesiace.
    >
    > Ktos moze juz pracowal w podobnych okolicznosciach? :)

    To zależy od 800 - 2K, zależy co umiesz, co to za firma, czy to twoja
    pierwsza praktyka, no i najważniejsze czy umiesz negocjować.

  • 3. Data: 2006-06-10 09:22:40
    Od: l...@w...pl

    Tomek napisał:

    > To zależy od 800 - 2K, zależy co umiesz, co to za firma, czy to twoja
    > pierwsza praktyka, no i najważniejsze czy umiesz negocjować.

    Jest to moja pierwsza praktyka. Doświadczenie w podobnym stanowisku
    też mam niewielkie (projekty akademickie). Zastanawiałem się jakie
    pieniądze wchodzą w grę gdyż przedstawiciel firmy nie chciał sam
    nic zaproponować ;)

    Według informacji zebranych od ludzi pracujących w branży widzę,
    że podstawowe minimum nawet przy małym doświadczeniu to tak jak
    piszesz ok 800 zł.

  • 4. Data: 2006-06-10 18:16:46
    Od: "maro" <m...@t...pl>

    Zapewne zalezy to od miasta i firmy (czym konkretnie sie zajmuje). W kazdym
    razie w firmie informatycznej w duzym miescie w bardzo centralnej Polsce
    mozna dostac jako absolwent podczas 3-miesiecznego okresu probnego 2500-3000
    brutto (umowa o prace).
    Pozdrawiam

    Uzytkownik <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...