PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wakacyjna praca w IT dla licealisty

  • 1. Data: 2002-07-05 21:23:48
    Temat: Wakacyjna praca w IT dla licealisty
    Od: Michał M. <m...@s...pl>

    Witam

    Czy licealista potrafiący pisać programy w Delphi (niestety bez znajomości
    SQL); znający HTML, JavaScript, CSS i troszkę PHP ma jakiekolwiek, małe,
    szanse na zdobycie "wakacyjnej" pracy w branży IT. Nie chodzi mi o duże
    pieniądze. Chodzi raczej o zdobycie kwalifikacji i jakiejś skromnej gotówki.
    Czego opłaca mi się, ewentualnie, douczać. Czy raczej SQL czy PHP? Czy może
    zupełnie co innego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-05 21:47:27
    Temat: Re: Wakacyjna praca w IT dla licealisty
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "Micha? M." <m...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam
    >
    > Czy licealista potrafi?cy pisaae programy w Delphi (niestety bez znajomo?ci
    > SQL); znaj?cy HTML, JavaScript, CSS i troszk? PHP ma jakiekolwiek, ma?e,
    > szanse na zdobycie "wakacyjnej" pracy w bran?y IT. Nie chodzi mi o du?e
    > pieni?dze. Chodzi raczej o zdobycie kwalifikacji i jakiej? skromnej
    gotówki.
    > Czego op?aca mi si?, ewentualnie, douczaae. Czy raczej SQL czy PHP? Czy
    mo?e
    > zupe?nie co innego?
    >
    > Pozdrawiam

    Ja zycze Ci powodzenia, szanse istnieja zawsze a dzis bardziej chyba zaleza
    od przypadku
    i znajomosci niz faktycznej wiedzy. A SQL zawsze warto poznac.

    pzdr,
    Chris