PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka prace wybrac

  • 1. Data: 2002-07-05 15:59:22
    Temat: Jaka prace wybrac
    Od: "Marek" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam,
    mam taki 'orzech do zgryzienia'. Jestem obecnie studentem 3-go roku, na
    kierunku handel zagraniczny. Prauje rowniez, ale zupelnie nie w swoim
    kierunku, w branzy poligraficznej. Od jakiegos czasu rozgladam sie za praca,
    jako przedstawiciel handlowy. Na razie nie spelniam wymagan bo, nie posiadam
    doswiadczenia w tym kierunku. Dostalem propozycje, rowniez z branzy
    poligraficznej wskoczenia na inne miejsce, tak jak by wyzej, ale nie do
    konca. ;-). Poprostu lepiej placa, duzo lepiej. I tu nie wiem co zrobic czy
    nadal pracowac tam gdzie teraz i szukac pracy jako przedstawiciel czy
    przeniesc sie w to inne miejsce. Glownie chodzi o to czy robic cos co mnie
    interesuje za mniejsze pieniadze, czy to co nie do konca i w sumie ten
    papierek w ogole nie bedzie sie liczyl z tego miejsca pracy, ale za wieksze.
    Czy moze mial ktos ostatnio takie dylematy i chcialby sie podzielic?

    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2002-07-05 16:06:54
    Temat: Re: Jaka prace wybrac
    Od: "przemo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wieksze.
    > Czy moze mial ktos ostatnio takie dylematy i chcialby sie podzielic?

    Napisze cos za co pewnie wiekszosc mnie potepi, ale moje zdanie jest takie
    ze pracuje sie dla pieniedzy a nie dla przyjemnosci. Jesli wykonywana praca
    jest jednoczesnie tym co lubisz robic to dobrze, ale jest to tylko dodatek.
    Liczy sie w dzisiejszych czasach tylko kasa.

  • 3. Data: 2002-07-05 16:59:26
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

> [...]
    dodatek.
    > Liczy sie w dzisiejszych czasach tylko kasa.

    Jestem za a nawet przeciw:))
    NIe nazywałbym tego tak ostro, że tylko kasa, choć tez proponuję wybrac
    prace za wyzsza kase. Papierki wcale juz tak bardzo sie nie licza, a kazde
    zajecie odpowiednio mozna "podrasowac" (NIE MYLIĆ Z KŁAMSTWAMI) i sprzedac
    nastepnemu potencjalnemu pracodawcy.

    Moja rada jest taka poniewaz napisales, ze ta ewentualna praca jest duzo
    lepiej platna.

    Nie zastanawiaj sie bo z kazdym dniem uciekaja ci np. lepsze wakacje, czy
    super kolacja z kobieta.

    Pozdrawiam
    Kuba
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2002-07-05 16:59:32
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > Czy moze mial ktos ostatnio takie dylematy i chcialby sie podzielic?

    Ano takowy dylemacik mam i ja ;) tylko tyle ze jeszcze nie mam na oku
    nowego miejsca pracy, ale trudno zmusic sie do poszukiwania takowego
    wiedzac, ze kasa bedzie mniejsza od zarabianej aktualnie ;)
    w_n

  • 5. Data: 2002-07-05 17:57:04
    Od: root <k...@r...pl>

    Zgadzam sie z przemo, iz pracuje sie dla pieniedzy a nie dla
    przyjemnosci i jesli wykonywana praca jest jednoczesnie tym co sie lubi
    robic to ok, a jesli nie to coz - zawsze i tak wpadnie jakas kasa..
    dlatego radze Ci bys nie zastanawial sie dlugo nad przejsciem na to
    "wyzsze" stanowisko. W tym samym czasie, jednak, mozesz spokojnie szukac
    pracy np w innej firmie ale w swoim zawodzie. Nikt Ci przeciez za to
    glowy nie urwie :)

    Pozdrawiam
    Cass

  • 6. Data: 2002-07-06 10:58:20
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > poligraficznej wskoczenia na inne miejsce, tak jak by wyzej, ale nie do
    > konca. ;-). Poprostu lepiej placa, duzo lepiej.

    Wg mnie, jesli nie masz kontroferty powinienes przyjac propozycje.
    Jesli po ukonczeniu studiow bedziesz mial staz na odpowiedzialnym
    stanowisku, to bedzie rowniez przemawialo za toba u ewntualnego pracodawcy.
    przedstawicieli handlowych, szczerze mowiac jest jak psow, i gdy ukonczysz
    studia bardzo duzo twoich rowiesnikow bedzie sie legitymowalo podobnymi
    papierami.
    Natomiast robiac obecne studia kierunkowe i pracujac z sukcesami w innej
    branzy, masz szanse wlasnie w tej lub zblizonej branzy wejsc na jakies
    stanowisko zgodne z wyksztalceniem.Pracuj, rozgladaj sie, nawiazuj kontakty.
    Przejzyj Wyborcza tak przez pare tygodni, i zobaczysz jakie specyficzne
    "kwiatki" pod wzgledem oczekiwanych kwalifikacji czasem sie pojawiaja..

    Pozdrawiam
    Krzysztof