PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kopenhaga

  • 1. Data: 2002-07-05 22:08:30
    Temat: Kopenhaga
    Od: "ADAM " <1...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam , wie ktoś moze , jak wyglada sprawa pracy na wakacje w
    Kopenhadze,na lewo.
    .

  • 2. Data: 2002-07-10 21:10:19
    Temat: Re: Kopenhaga
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam
    Byłam w Kopenhadze , zjechałem cala Danie. Jeśli się decydujesz na ten kraj
    musisz mieć świadomość ze to drogi wyjazd i drogie życie. Np. miejsce na
    campingu z namiotem 200 koron za dwie osoby, browar 20 koro. Praca w
    Koldingu albo w Kopenhadze tylko na pozwolenie albo dla tych z paszportem
    UE. Ale nie powiem, praca jest tylko ze się boja zatrudnisz na LEWO. Jeśli
    się jednak zdecydujesz to życzę powodzenia, mnie nie wyszło:((. Jak wrócisz
    i cos zarobisz to daj żnąc:):)
    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do wyjazdu bo warto przynajmniej zobaczyć
    ten piękny kraj:)

    Mariusz

    Użytkownik ADAM <1...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ag55cu$cht$...@n...gazeta.pl...