PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysylac - nie wysylac?

  • 1. Data: 2002-07-05 13:34:47
    Temat: Wysylac - nie wysylac?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Mam zamiar zlozyc podania o prace do kilku panstwowych instytucji - przede
    wszystkim placowki opiekunczo-wychowawcze - itp.
    Jendak obecnie pracuje w godzinach, ktore uniemozliwiaja mi osobista wizyte
    we wszystkich, do ktorych drzwi mam zamiar zapukac.
    Czy wysylac podania poczta? Wczesniej uzgodnic to telefonicznie (i tak
    zapewne uslysze: "nistety nie ma wolnych etatow"), czy poczekac na urlop? -
    ehh to moze potrwac;(

    pozdrawiam
    w_n

  • 2. Data: 2002-07-05 14:15:34
    Temat: Re: Wysylac - nie wysylac?
    Od: "rad" <s...@i...pl>

    > Mam zamiar zlozyc podania o prace do kilku panstwowych instytucji - przede
    > wszystkim placowki opiekunczo-wychowawcze

    Daj sobie spokój w tych placówkach stołki dawno już sa obsadzone
    Was

  • 3. Data: 2002-07-05 18:12:52
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy wysylac podania poczta? Wczesniej uzgodnic to telefonicznie (i tak
    > zapewne uslysze: "nistety nie ma wolnych etatow"), czy poczekac na

    Z ciekawości - na jakie stanowisko chcesz tam aplikowac ?
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-07-06 12:43:11
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > Z ciekawości - na jakie stanowisko chcesz tam aplikowac ?

    Cokolwiek na poczatek, zeby wgryzc sie w srodowisko- wszak nie mam
    doswiadczenia, jestem po resocjalizacji (licencjat) i pedagogice (mgr).
    Mysle, ze moglbym sprobowac odnalezc sie jako wychowawca. Rozwazam rowniez
    prace w Policji oraz w wieziennictwie - ale z mojego rozpoznania wynika, ze
    zlapanie etatu graniczy z cudem (obym sie mylil).

    pozdrawiam
    w_n

  • 5. Data: 2002-07-06 12:59:08
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    ze
    > zlapanie etatu graniczy z cudem (obym sie mylil).

    Znalezc prace w policji , albo Izbie Dziecka, czy nawet Domu Dziecka nie jst
    trudno - przynajmniej w Warszawie
    Tylko z czego zyc :)

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-07-07 14:05:29
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > Tylko z czego zyc :)
    bede zyl nadzieja na lepsze jutro;) A nie slyszales ? za 1.5 roku wszystko
    diametralnie sie odwroci - bedzie dobrze;)
    pozdrawiam
    w_n