PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cv - czy moge to w ten sposob wykonac?

  • 1. Data: 2002-07-05 11:57:13
    Temat: Cv - czy moge to w ten sposob wykonac?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witunia!
    Dawno nie pisalem Cv, bo zakorzenilem sie w firmie, w ktorej obecnie
    pracuje, ale czas rozejrzec sie za czyms nowym. Tak wiec wzialem sie za
    pisanie Cv - czy na miejscu bedzie zescanowanie zdjecia i wydrukowanie go na
    formularzu Cv - czy fotke nalezy podlaczac tradycyjnie?
    Tak sobie mysle ze to wlasciwie bez znaczenia - ale ciekawi mnie wasza
    opinia
    pozdrawiam
    w-n

  • 2. Data: 2002-07-05 12:15:20
    Temat: Re: Cv - czy moge to w ten sposob wykonac?
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "wcale_nie" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > formularzu Cv - czy fotke nalezy podlaczac tradycyjnie?
    > Tak sobie mysle ze to wlasciwie bez znaczenia - ale ciekawi mnie wasza

    Moim skromnym zdaniem bardziej liczy sie to co w CV jest zawarte a nie
    sposob zamieszczenia Twojego zdjecia.
    Ja swojego nigdy nie przesylalem i bynajmniej nie dlatego ze strasze :)))
    Na stanowiska techniczne raczej nikt tego nie wymaga.
    pzdr,
    Chris

  • 3. Data: 2002-07-05 12:54:02
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Cv - czy fotke nalezy podlaczac tradycyjnie?
    > Tak sobie mysle ze to wlasciwie bez znaczenia - ale ciekawi mnie wasza

    Ostatnio w wiekszosci ogloszen jest prosba o zdjecie, wiec zeskanowane
    zdjecie w CV, to od jakiegos czasu nie nowosc, a standard.
    Pozdrawiam!
    M.

  • 4. Data: 2002-07-05 13:01:39
    Od: "malgosya" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Ja ZAWSZE zdjęcie miałam wydrukowane w rogu cv.
    Było to mile widziane.
    Nigdy natomiast nie dołączałam oryginalnego zdjęcia.

  • 5. Data: 2002-07-05 14:12:46
    Od: "przemo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "malgosya" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ag45bj$hnf$1@news.gazeta.pl...
    > Ja ZAWSZE zdjęcie miałam wydrukowane w rogu cv.

    Dokladnie tak jak pisze Malgosya. Ja tez zawsze umieszczam zeskanowane
    zdjecie w prawym gornym rogu CV, oczywiscie tekst okala z lewej strony
    zdjecie. Zdjecie nie jest oczywiscie wymagane przez pracodawce (choc coraz
    czesciej je chce), ale jest to mily dodatek i dobrze o tobie swiadczy, a
    ponadto skanujac zdjecie oszczedzasz kase, ktora wydalbys na fotografa -
    zawsze pare groszy nie !

  • 6. Data: 2002-07-05 14:23:26
    Od: "Rafal" <?@?.?>

> [...]
    > czesciej je chce), ale jest to mily dodatek i dobrze o tobie swiadczy, a
    > ponadto skanujac zdjecie oszczedzasz kase, ktora wydalbys na fotografa -

    A ja znam przypadek, że CV zostało zauważone właśnie dlatego, że wśród wielu
    innych miało oryginalne zdjęcie.
    Jak się potem okazało w rozmowach z działem kadr - świadczyło to o tym, że
    kandydat poważnie traktował swoje zgłoszenie.

    Rafał

  • 7. Data: 2002-07-05 14:23:42
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Fri, 5 Jul 2002 14:15:20 +0200, "Chris" <c...@g...de>
    wrote:

    >Na stanowiska techniczne raczej nikt tego nie wymaga.

    Czasami wymagają. I to na stanowisko głeboko ukryte przed osobami z
    zewnątrz ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 8. Data: 2002-07-05 14:42:35
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Wklejenie zdjęcia do CV ma tą zaletę, że można je sobie wcześniej... poddać
    retuszowi :)

  • 9. Data: 2002-07-05 18:24:54
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > formularzu Cv - czy fotke nalezy podlaczac tradycyjnie?

    Z własnego doświadczenia wiem, że niestety lepiej sie odbiera CV, jak z
    kartki patrzy autor.
    Najważniejsze jest jednak, aby CV - list motywacyjny był adresowany (w
    tresci) do realnego człowieka i wskazywał na rzeczywiste, możliwe do
    osiągniecia korzysci, wynikające z zatrudnienia właśnie Ciebie na
    stanowisku, na ktore aplikujesz. Warto pomijac fakty, które na pewno nie
    mają związku z oferowana praca i omawianym stanowiskiem.
    To bardzo trudna sztuka neistety ...

    PS Ja dołaczam zdjecie na papierze foto wywołane w labie, ale to moje
    skrzywienie hobbystyczne :)

    Wojtek

  • 10. Data: 2002-07-05 19:20:27
    Od: "telek" <t...@h...com>

    i właściwie tak powino byc
    jest traktowane jako zachowanie wysoce nieprofesjonalne umieszczanie scan-u
    wlasnego zdjęcia
    drobna rada jak już wiesz ze bardzo ci zależy na pracy w konkretnej firmie
    lepiej zamiescic tradycyjne zdjęcie (chyba ze w ofercie wymagania są inne)
    pozdrówki
    telek