PracaGrupypl.praca.dyskusje › WWW_ile to kosztuje?

  • 1. Data: 2002-06-29 03:25:02
    Temat: WWW_ile to kosztuje?
    Od: "Regina Wilk" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Prosze o porade,
    Chcialam zlecic zrobienie website (ok 20 stron), cos estetycznego,
    nowatorskiego i skutecznego. Nie mam pojecia jakie koszty sa z tym zwiazane,
    jakos nie moge sie doczytac nic o cenach.
    Czy ktos ma doswiadczenie w tych sprawach i orientuje sie jakiego to rzedu
    koszty?

    Dziekuje,
    Regina

  • 2. Data: 2002-06-29 10:23:50
    Temat: Re: WWW_ile to kosztuje?
    Od: "cary" <k...@c...com>

    musisz sie liczyc z koszem kilkunastu lub nawet kilku tysiecy złotych, jesli
    oczywiście chcesz miec sajt na przyzwoitym poziomie, poniewarz znajda sie i
    tacy, którzy zaoferują ci jakies grosze, jednak zapewniam że w większości
    takich przypadków jest to strata czasu, najczęściej sa to bowiem jacyś
    uczniowie gimnazjum, studenci chcący zarobic na paczke fajek.

    W tej branzy jest podobnie jak w innych, albo chcesz miec coś dobrze
    zrobione, albo tanio.

    pozdrawiam
    Karol
    www.carydsgn.com

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-06-29 12:10:31
    Od: "prafda " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Regina Wilk <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > nowatorskiego i skutecznego. Nie mam pojecia jakie koszty sa z tym
    zwiazane,
    > jakos nie moge sie doczytac nic o cenach.

    ile? 1/10 samochodu.

    a teraz dlaczego:
    sugeruje wyslac ogloszenie na grupy pl.praca.opferowane uzupelniajac
    informacje o krotka charakterystyke firmy, informacje na ktore chce sie
    najwiecej nacisku polozyc, zarys schematu nawigacyjnego.
    w ofercie podkreslic ze mile widziane prace z portfolio.

    teraz tylko przejrzec propozyajce dokaldnie ogladjac portfolio.
    od razu zauzywazy sie ze cena oprcz zaawansowania tworzacego jest zalezna od
    tego co ma byc w serwisie, w jakiej technologii ma byc wykonany.
    na pewno z jednej strony znajda sie oferty przymeirjacego glodem dobrego
    grafika za 400 zl a z drugiej studia graficznego ktore wylacznie za projekt
    policzy 3000 tys. najlepiej dokladnie przejrzec oferty, ymienic sie kilkoma
    lsitami i dopiero wtedy pomyslec jaki mamy budzet i na co wystarczy.

    > Czy ktos ma doswiadczenie w tych sprawach i orientuje sie jakiego to rzedu
    > koszty?

    a ile kosztuje samochod? :)

  • 4. Data: 2002-06-29 13:03:52
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "cary" <k...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczniowie gimnazjum, studenci chcący zarobic na paczke fajek.
    >
    > W tej branzy jest podobnie jak w innych, albo chcesz miec coś dobrze

    najwieksza bzdura jaka przeczytalem na tej grupie !

  • 5. Data: 2002-06-29 13:35:20
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "qwert" <p...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "cary" <k...@c...com> napisał w wiadomości
    > jesli

    > najwieksza bzdura jaka przeczytalem na tej grupie !

    to ty pleciesz bzdury kolego - jak sie ma oprogramowanie warte kilkanascie
    tysiecy zloty + drugie wydalo na sprzet + inne koszty to wedlug ile ciebie
    trzeba brac za projekt zeby wyjsc na swoje? 300zl? Pomysl ile miesiecznie
    musialbys miec takich zlecen.

    Rafal Neumann

  • 6. Data: 2002-06-29 15:07:46
    Temat: Odp: WWW_ile to kosztuje?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Rafal Neumann <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afkcq9$1li$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > tysiecy zloty + drugie wydalo na sprzet + inne koszty to wedlug ile ciebie
    > trzeba brac za projekt zeby wyjsc na swoje? 300zl? Pomysl ile

    Twoje koszty to Twoj problem i Twoje ryzyko - najwyzej okaze sie, ze
    przeinwestowales. Sprytniejsza i tansza konkurencja uzywa kradzionych badz
    (bardziej etyczna) darmowych programow, co bynajmniej nie oznacza nizszej
    jakosci ich produktow.

    Twoje ceny z kolei musisz ustalac tez w oparciu o stawki/ilosc/jakosc
    konkurencji. Gdy ta zaniza koszty -> klasyczna wojna cenowa.

    Btw - zgodnie z Twoja teoria, do dzis komorki powinny dzis kosztowac po 5-10
    tys zl, a minuta rozmowy 10-20 zl, bo przeciez operatorzy poniesli
    taaaaaaakie koszty....

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2002-06-29 15:09:23
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik prafda <p...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afk83n$bhn$...@n...gazeta.pl...

> [...]
    projekt
    > policzy 3000 tys. najlepiej dokladnie przejrzec oferty, ymienic sie

    no, chyba lekko Kolega przesadzil ze stawkami studiow graficznych. 3000
    tys?????? :))))))

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 8. Data: 2002-06-29 15:11:53
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Neumann" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tysiecy zloty + drugie wydalo na sprzet + inne koszty to wedlug ile ciebie
    > trzeba brac za projekt zeby wyjsc na swoje? 300zl? Pomysl ile

    no na pewno nie 300 zł , ale twierdzenie ze "byle jaki student" zrobi gorszy
    serwis od drogiej firmy jest bez sensu.
    Byle jakis na pewno ale zdarzaja sie prawdziwi profesjonalisci . Pani Regina
    nie pisze dokladnie o co chodzi , nie znamy zbytnio jej wymagan, sadze ze
    taki serwis mozna spokojnie wykonac bez uzycia oprogramowania wartego
    kilkanascie tysiecy, i dobry studenciak
    moze go zrobic lepiej niz profesjonalna firma . Ogladalem ostatnio portfolio
    jednej powaznej firmy , strony dla powaznych firm byly tak kiepskie ze
    wstydzil by sie tego niejeden studenciak . pozdrawiam qwert.

  • 9. Data: 2002-06-29 16:48:17
    Od: "cary" <k...@c...com>

    "qwert" <p...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "cary" <k...@c...com> napisał w wiadomości
    > jesli

    > najwieksza bzdura jaka przeczytalem na tej grupie !
    jeśli tak drogi qwert'cie, to może napisz ile bys wziął za taki serwisik. Ja
    poprostu siedze w tej branzy i wiem jak kształtuja sie stawki
    profesjonalistów.

    Z mojej jednak strony wypada mi przeprosić osoby które poczuły sie urażone
    stwierdzeniem że student zrobi jakiś shit za grosze. Sam jestem studentem,
    studentem informatyki i wiem co i za ile robia moi koledzy (jeśli wogóle
    robią bo na nadmiar zleceń nie narzekają). Mam tu namysli głównie stronę
    gaficzna produktu który oferują, która jest często poprostu kiepska.

    Pozdrawiam cie serdecznie
    karol

  • 10. Data: 2002-06-29 19:10:56
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

> [...]
    5-10
    > tys zl, a minuta rozmowy 10-20 zl, bo przeciez operatorzy poniesli

    nie porownuj operatora sieci komorkowej ktory ma ogromny kapital do malej
    lub sredniej wielkosci studia graficznego

    to nie jest konkurencja ,tylko nieuczciwa konkurencja - jesli chcesz zeby Ci
    starczylo na ZUS,podatki i jeszcze pare innych rzeczy to projekt musi
    odpowiednio kosztowac, bo sa wysokie koszty prowadzenia dzialalnosci jak i
    zrobienie samego projektu zajmuje sporo czasu

    inne oferty sa "konkurencyjne", bo nie ponosza wyzej wspomnianych oplat

    Rafal Neumann