PracaGrupypl.praca.dyskusje › NOTIO PPA - chamskie oszustwo czy calkowity brak skutecznosci ?!

  • 1. Data: 2002-06-29 00:10:05
    Temat: NOTIO PPA - chamskie oszustwo czy calkowity brak skutecznosci ?!
    Od: "Danii" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Od 6 miesiecy sledze dokladnie ogloszenia o prace zwiazane z praktykami i
    stazami studenckimi, od poczatku mojego zainteresowania ta dziedzina, az po
    dzis dzien wciaz spotykam na jobs.pl, jobpilocie oraz w pracuj.pl ogloszenie
    niezmiennej tresci:

    "NOTIO PPA
    Praktykant
    Firma NOTIO Personnel Progress Assistance powstała w 1996 roku. Dzięki
    profesjonalizmowi nabytemu w trakcie realizowania złożonych projektów
    doradczych oraz faktycznej skuteczności, posiada grono prestiżowych, stale
    współpracujących klientów. Działa w zakresie rekrutacji różnego szczebla
    (executive search, selection & recruitment, data base selection),
    przygotowywania i prowadzenia sesji assessment center, development center,
    jak również prowadzi projekty management consulting, development programs,
    audyty personalne i menedżerskie.

    Zapraszamy studentów pragnących praktycznie zapoznać się z aktywnościami
    branży Human Resources do przesłania swoich aplikacji na pozycję:

    - zgłoszeń studentów z ostatnich lat studiów
    - zainteresowania dziedziną zasobów ludzkich
    - przynajmniej dobrej znajomości języka obcego
    - praktycznej znajomości MS Office

    Oferujemy

    - możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych
    - możliwość praktycznego zapoznania się z funkcjonowaniem i specyfiką firmy
    doradczej
    - możliwość współuczestniczenia w prowadzonych projektach
    - indywidualnie ustalany, minimum 2 miesięczny okres praktyk (możliwość
    rozpoczęcia praktyk od lipca 2002), czas pracy przynajmniej 2 x w tygodniu po
    minimum 5 godzin..."

    Zastanawia mnie bardzo, iz ogloszenie to wraca niczym bumerang do wszystkich
    portali zwiazanych z praca co jakis czas. Zadzwonilem w tej sprawie do firmy
    NOTIO i co ciekawe osoba pracujaca tam nie wiedziala nawet, ze jest
    prowadzona rekrutacja na takie stanowisko !!!

    Pewnego dnia okazalo sie, ze znajoma wyslala tam rowniez dokumenty
    aplikacyjne i nie otrzymala odpowiedzi, kiedy dzwonila z prosba o wyjasnienia
    okazalo sie, ze "zawraca nam Pani tylko glowe, jak nie ma Pani kwalifikacji
    to prosze nie wysylac do nas swojego cv" !

    Zastanawiam sie zatem i prosze o komenatrze, czy:
    1) Notio to po prostu chamska firma ktora kosztem ludzi poszukujacych prace
    robi sobie tania reklame wykupujac pakietowe ogloszenie na caly rok ?

    2) Notio to niesamowicie nieskuteczna firma, ktora nie potrafi zrekrutowac
    kandytata do siebie nawet na stanowisko stazysty ?

    3) Jest jakies inen cudowne wytlumaczenie tego zamieszania, w
    rodzaju "poprzednich 11 stazystow sie nie sprawdzilo wiec wykupili ogloszenie
    na kolejny miesiac roku" ?

    Z gory dziekuje za refleksje i odpowiednie pozycjonowanie firmy NOTIO PPA we
    wlasnej opinii, u mnie jak narazie sa na najnizszej polce w zwiazku z
    tragicznym traktowaniem osob dzwoniacych.

  • 2. Data: 2002-07-01 11:10:08
    Od: "Jorgus Angolus" <n...@n...com>

> [...]
    > wlasnej opinii, u mnie jak narazie sa na najnizszej polce w zwiazku z
    > tragicznym traktowaniem osob dzwoniacych.

    Nie wiem, jak sprawy wygladaja obecnie, ani jak jest w tym konkretnym
    przypadku.
    Z firma ta w charakterze aplikanta zetknalem sie 1raz przed trzema laty.
    Wrazenia mialem
    bardzo pozytywne - polaczenie profesjonalizmu z niemal domowa atmosfera.

    Swiat sie jednak zmienia, kto wie jak jest dzisiaj?