PracaGrupypl.praca.dyskusje › za ile stronke ........ drukowac

  • 1. Data: 2002-06-28 21:02:00
    Temat: za ile stronke ........ drukowac
    Od: "Ola" <o...@w...pl>

    Jest robotka.... do wydrukowania pare stron - jakies 5000 za ile to mozna
    wydrukoac i co zostanie z drukarki????????
    Pozdrawiam i dziekuje za porady
    Ola

  • 2. Data: 2002-06-28 22:47:36
    Temat: Re: za ile stronke ........ drukowac
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Ola" <o...@w...pl> wrote in message news:afiikq$sdc$1@news.tpi.pl...
    > Jest robotka.... do wydrukowania pare stron - jakies 5000 za ile to mozna
    > wydrukoac i co zostanie z drukarki????????

    Pojecia nie mam. Pewnie kilkanascie wkladow, a z drukarki zostanie niewiele.
    Zalezy od drukarki.
    Przy takiej ilosci to lepiej zaczac kombinowac z oddaniem tego do normalnego
    druku, w kazdym punkcie robiacym wizytowki Ci to zrobia.

    > Pozdrawiam i dziekuje za porady
    > Ola

    Pzdr, WWTK

  • 3. Data: 2002-06-28 23:37:49
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Ola <o...@w...pl> pisze:

    > Jest robotka.... do wydrukowania pare stron - jakies 5000 za ile to
    > mozna wydrukoac i co zostanie z drukarki????????
    > Pozdrawiam i dziekuje za porady

    u mnie na osiedlu, 0,10 za strone.

    atramentowka, czarno-bialy, kolor drozszy, ale nie pamietam...

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-06-29 06:34:55
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Jest robotka.... do wydrukowania pare stron - jakies 5000 za ile to mozna
    > wydrukoac i co zostanie z drukarki????????

    Taka ilośc stron, to tylko na pożądnej laserowej, albo na kserokopiarce
    wyższej klasy - to drugie rozwiązanie wydaje mi sie rozsadniejsze. Rozumiem,
    że chodzi Ci o drukowanie tekstu - kazda strona inna tresc, a nie powielenie
    jednej strony 5000x czy 50 stron - w 100 egzemplarzach?

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-06-29 07:08:58
    Od: "Ola" <o...@w...pl>

> [...]
    powielenie
    > jednej strony 5000x czy 50 stron - w 100 egzemplarzach?

    Oczywiscie - 5000 stron kazda inna - w przypadku gdyby mialy byc to
    "komplety" albo kopie jednej - to nie ma problemu - ide na ksero i nie
    mysle.
    Dzieki za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Ola Adamiak

  • 6. Data: 2002-06-29 11:52:00
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    Co zostanie z drukarki ?. Jeśli to laserowa to zostanie na pewno.
    Mam drukarkę laserową QMS. Jej żywotność określił producent na 950 000
    stron. Później trzeba zrobić przegląd, wymienić niektóre zużyte kółka,
    nadwyręzone łożyska itp. 5000 stron to kropla w morzu możliwości.
    Ale na pewno zużyjesz na to 1 nowy toner więc dolicz sobie do kosztu strony.

    Tomek

    Użytkownik Ola <o...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afiikq$sdc$...@n...tpi.pl...