PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenia

  • 1. Data: 2002-06-28 19:11:00
    Temat: ogloszenia
    Od: "fatFF" <f...@p...fm>

    Witam.
    Chciałbym się podzielić z Wami uwagą odnośnie ogłoszeń na
    pl.praca.oferowana. Nie wiem czy zauważyliście ale około 50% ogłoszeń tam
    oferowanych jest ni profesjonalnie skorygowana i opracowana.

    P.S. nie krytykujcie co ja napisałem, bo to tylko swobodna myśl napisany w
    tyle sekund ile trwało wklepanie tego na klawiaturze.

  • 2. Data: 2002-06-28 22:51:42
    Temat: Re: ogloszenia
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "fatFF" <f...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > pl.praca.oferowana. Nie wiem czy zauważyliście ale około 50% ogłoszeń tam
    > oferowanych jest ni profesjonalnie skorygowana i opracowana.

    Papier jest cierpliwy, net jeszcze bardziej. Wiele osob po prostu pisze i
    wysyla nie sprawdzajac co pisze i co wysyla. Gdyby placili za to jak za
    normalne ogloszenie cwierc strony + kolor za x wydan z gory to pewnie byliby
    bardziej profesjonalni.

    > P.S. nie krytykujcie co ja napisałem, bo to tylko swobodna myśl napisany w
    > tyle sekund ile trwało wklepanie tego na klawiaturze.

    Pzdr, WWTK