PracaGrupypl.praca.dyskusje › WWW_ile to kosztuje

  • 1. Data: 2002-06-29 03:08:37
    Temat: WWW_ile to kosztuje
    Od: "raindrops" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Bede wdzieczna za pomoc.
    Chcialam zlecic zrobienie website(20stron)i nie mam pojecia z jakim kosztem
    powinnam sie liczyc. Myslalam o estetycznym design, cos nowatorskiego. Czy
    ktos ma doswiadczenie w tych sprawach albo cos slyszal?

    Bardzo dziekuje,

    r...@p...gazeta.pl

  • 2. Data: 2002-06-29 06:28:44
    Temat: Re: WWW ile to kosztuje
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > powinnam sie liczyc. Myslalam o estetycznym design, cos nowatorskiego. Czy
    > ktos ma doswiadczenie w tych sprawach albo cos slyszal?

    Najlepiej chyba byloby dac zblizone pytanie na praca oferowana, z prosba o
    podanie portfolia i przyblizonych cen przykladowych projektow.

    Ludzie maja rozne doswiadczenia, rozne prace sa wykonywane z innym stopniem
    pracochlonnosci przez autora.Inna cene da student, inna doswiadczony
    informatyk. Sadze ze tutaj i tak odpowiedzi otrzymasz glownie od ewentualnych
    wykonawcow.

    Pozdrawiam
    Krzysztof