PracaGrupypl.praca.dyskusje › WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!

  • 1. Data: 2002-03-18 14:59:05
    Temat: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Tylko kasa i kasa i kasa by kupić sobie nowego mercedesa.
    A koncepcyjnego myślenia zero !!! Bo po co się douczać?
    No ale tak każdy myśli udzielny książę-nieuk.

  • 2. Data: 2002-03-18 15:11:55
    Temat: Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Tylko kasa i kasa i kasa by kupić sobie nowego mercedesa.
    > A koncepcyjnego myślenia zero !!! Bo po co się douczać?
    > No ale tak każdy myśli udzielny książę-nieuk.

    OK, nie ujmujmy wiedzy nielicznym !!!!
    Lecz grono pracodawców tak postępuje dziś, nachapać się ile się da i oby do
    celu, czyli szybkiego wzbogacenia się. I nie ważne czy cel będzie osiągnięty
    przez 5 pracowników zmienianych w ciągu roku czy 100, ważny jest pieniądz a
    nie człowiek !!!
    To jeden z nielicznych krajów gdzie rodak rodak miesza z błotem !!!

  • 3. Data: 2002-03-18 15:18:43
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > nie człowiek !!!
    > To jeden z nielicznych krajów gdzie rodak rodak miesza z błotem !!!

    Hmmmm...

    A ja do tej pory myslalem ze celem prowadzenia biznesu jest maksymalizacja
    zysku.

    PS.
    Jezeli uwazacie ze bycie pracodawca jest tak dobre, to czemu nie wpadniecie
    na jakis pomysl, zastawicie wszystkiego co macie i nie zalozycie wlasniej
    firmy??? A nie caly czas biadolicie.

    Pozdr

  • 4. Data: 2002-03-18 15:49:16
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    wpadniecie
    > na jakis pomysl, zastawicie wszystkiego co macie i nie zalozycie wlasniej

    Bo tematem tego postu nie jest: jak założyć swoją firmę, tylko poruszana
    jest tu kwestia traktowania ludzi przez pracodawców !!!
    Mam nadzieję że traktujesz dobrze swoich podwładnych o ile ich masz .....

  • 5. Data: 2002-03-18 15:58:26
    Od: "Artur Witak" <w...@p...onet.pl>

    Ja jako pracownik nie narzekam.. i nie zamierzam...
    swojego pracodawcę traktuję jak kurę znoszącą złote jajka ..
    i nie dam jej skrzywdzić bo sam wtedy z głodu zdechnę.
    Sam niekiedy się dziwię jak ludzie, którzy w końcu dostali tę swoją
    upragnioną pracę
    "zabijają" swojego pracodawcę, nabijając mu rachunki telefoniczne,
    drukując co dusza zapragnie itd.
    Biadolić to każdy potrafi...
    natomiast mało jest takich co potrafią sami zarobić i dać
    jeszcze zarobić innym (czytaj pracownikom) ...
    I ja takich ludzi podziwiam... i jak przyjdzie czas też taki będę ;) mam
    nadzieję ;-)

  • 6. Data: 2002-03-18 18:42:20
    Temat: Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Efro,

    Monday, March 18, 2002, 4:18:43 PM, napisałeś:

    E> osiągnięty

    E> Hmmmm...

    E> A ja do tej pory myslalem ze celem prowadzenia biznesu jest maksymalizacja
    E> zysku.
    Ale jakim kosztem?a raczej czyim kosztem?

> [...]
    E> na jakis pomysl, zastawicie wszystkiego co macie i nie zalozycie wlasniej
    Stary to akurat nie jest takie proste:))
    potrzebna KASA i to duża na łapówki,prezenty zusy srusy i podatki a
    NAJBARDZIEJ WAŻNE TO ZNAJOMOŚCI-i to nie na szczeblu gminy bo to takie
    same ciecie jak My.
    W 1980 jak Solidarność nastała to była siła ludzi i było się czego bać,a
    teraz??rozkradzione wszystko i rozpierdzielone w drobny mak,tylko po to
    żeby się ta siła nie mogła zebrać do kupy i wypir***ić całe to czerwono
    czarno solidarnościowe gówno.Ktoś powiedział do Millera że za komuny
    szli na klęczkach do Moskwy,a teraz na czworakach walą jak w dym do
    Brukseli i największe jaja to takie że to szczera prawda.Jeszcze tylko w
    Uni mogą liczyć na jakieś stołki patrz paru byłych premierów i prezesow
    banków:)
    Teraz to w ramach strajku możesz dzieciom powiedzieć że w tym tygodniu
    mają szlaban na telewizję(bo starego nie stać na żarcie a co dopiero na
    opłaty)
    I faktem jest że i wśród pracodawców trafiają się LUDZIE ale jednak
    większość bardziej dba o łopatę czy inny sprzęt bo jak się zepsuje to
    muszą kupić nowy,niż o ludzi- bo tych w urzędach zatrudnienia mogą
    wymieniać co dwa dni i jeszcze dostaną za to upusty za tworzenie miejsc
    pracy,a w efekcie mamy oficjalnie 3mln bezrobotnych,i drugie tyle
    pracujących na czarno emerytów.Górnikom daje się odprawy a dla innych
    zero,ale górnicy to była siła i ich się bano to zatkano "mordy"odprawami
    i mają spokój a z Ukrainy sprowadza się węgiel.Ze dwa miesiące temy
    WYSOKI KOMISARZ Z UNI powiedział że Polska przy swojej powierzchni
    powinna mieć nie więcej niż 15mln ludzi.I tym optymistycznym akcentem
    zakończę :))
    A wy się tu martwicie jaką kto uczelnię skończył:(

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 7. Data: 2002-03-18 19:19:54
    Temat: Re: Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "darek" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zakończę :))
    > A wy się tu martwicie jaką kto uczelnię skończył:(

    Co do pracodawcow, w dzisiejszych czasach wiekszasc ledwo laczy "koniec z
    koncem". Pamietajmy ze prowadzenie biznesu to nie jest pomoc harytatywa dla
    obibokow i sabotazystow. Tutaj liczy sie KASA i to przez duze K. Jezeli jako
    wlasciciel firmy nie jestem w stanie w dluzszym okresie wypracowac sredniego
    zysku rocznego wiekszego niz 10% zainwestowanych srodkow to znaczy ze
    schylam sie ku bankructwu i jezeli tego szybko nie naprawie to szybko moi
    pracownicy poszerza rzesze bezrobotnych.

    A co do wspanialcyh pracownikow, to zapewniam cie ze wprost nie moge sie
    nadziwic ilu ludzi robi na zlosc pracodawcy za to ze ten ich
    zatrudnil(kradzieze, pracowanie tylko wtedy gdy pracodawca patrzy, telefony
    itp., a nawet umyslne niszczenie mienia firmy), a potem inni pracownicy(ci
    uczciwi) dziwia sie ze pracodawca po kilu takich delikwentach jest do nich
    uprzedzony i sledzi ich kazdy ruch. Znalezienie dobrego pracownika naprawde
    jest ciezkie. Probowaliscie znalezc kiedys posadzkaza ktory nie pije i nie
    przychodzi pijany don pracy???

    Radze sprobujcie, takiego to ze swieca szukac.

    Pozdr

  • 8. Data: 2002-03-18 20:26:30
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > To jeden z nielicznych krajów gdzie rodak rodak miesza z błotem !!!

    wlasnie!
    moglbys juz przestac.

    ;-)

    romekk

  • 9. Data: 2002-03-19 07:18:07
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko kasa i kasa i kasa by kupić sobie nowego mercedesa.
    > A koncepcyjnego myślenia zero !!! Bo po co się douczać?
    > No ale tak każdy myśli udzielny książę-nieuk.

    Was juz naprawde uszkodzilo, tego tu i tych co popieraja...
    Trudno dyskutowac z taka glupota, natomiast ciekaw jestem wieku i zrodla
    utrzymania autora.
    Opowiesz?
    MM

  • 10. Data: 2002-03-19 09:39:20
    Od: "Marciano" <g...@p...onet.pl>

    Moze nie wszyscy to hieny, ale podzielam opinie, ze wiekszosc najchetniej
    przeje zysk sama lub kupi sobie wiekszy dom, lepszy samochod, zeby jescze
    bardziej podkreslic swoja psudo wartosc przeliczana na kase (ja to mam fure
    a Kowalski to smieciuch) niz podzielic sie zyskiem z innymi co go tez
    wypracowali.
    Przyklad z zycia- firma ok 100 os. . Pogorszenie sytuacji na rynku,
    solidarnie wszyscy pensje w dol o 10-20 proc bla bla musimy ratowac firme
    itd tylko co z tego skoro grupka osób tzw. towarzystwo. wzajemnej adoracji
    prawie miesiac w miesiac premie i nagrody z nawiązka rekompensujacą
    obnizke, a inni nie widzieli premii na oczy albo wydaje in sie ze nie ma
    takiego czegos w firmie. Proste - trzeba odłożyc na koncie bo jak sie firma
    rozleci to trzeba mieć zabezpieczenie, wiec dojmy ile sie da i poki sie da.
    Co tam reszta - II linia. Zabaraknie na premie - zwolni sie nastepnych.