PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Do GC - male pytanko powodowane ciekawoscia

  • 1. Data: 2002-03-18 15:00:21
    Temat: Re: Do GC - male pytanko powodowane ciekawoscia
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    <Ciach>
    > Co do mnie
    > osobiscie to musze stwierdzic ze jest to powazny problem (ze
    > wskazaniem na pozostanie w BRD jak sie uda) i chetnie poznalbym
    > zapatrywania innych osob na te sprawe.

    I tu jest jeszcze miejsce na inicjatywe:
    zrobic mala liste z podpisami i podeslac ja
    w paru kopiach do paru wyzszych urzedow.

    Zaszkodzic nie zaszkodzi a moze tym politykom
    pomoc podjac decyzje :-))

    3majcie sie
    Thomas
    Hamburg

  • 2. Data: 2002-03-18 18:04:54
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message
    > I tu jest jeszcze miejsce na inicjatywe:
    > zrobic mala liste z podpisami i podeslac ja
    > w paru kopiach do paru wyzszych urzedow.
    >
    > Zaszkodzic nie zaszkodzi a moze tym politykom
    > pomoc podjac decyzje :-))

    Sugerujesz Thomas zebysmy my GCowcy taka liste wysmazyli ?

  • 3. Data: 2002-03-18 19:33:23
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Sugerujesz Thomas zebysmy my GCowcy taka liste wysmazyli ?

    Oczywiscie,
    jako ze ja nie jestem na bazie GC
    wiec sam sie podpisac nie moge.

    Ale jako pracodawca moge w kazdej chwili
    potwierdzic, ze GCowcy przyczynili sie
    do rozwoju firmy oraz poprzez ich prace
    powstaly dodatkowe miejsca pracy dla niemcow!!!

    Zdrowko
    Thomas
    Hamburg

    www.akra.de

  • 4. Data: 2002-03-20 18:19:10
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    No co ludziska o tym sadzicie, moze warto pogadac takze z kolegami o
    odmiennym koloze skory i koloze paszportow taka petycja ca. 5,6 tys. glosow
    mogla by byc interesujaca.

    No chyba ze popracowac dwa, trzy lata, kubi nowe bryki i w nogi (ja mam
    troche inne plany).

    robimy, kto juz ladnie pisze po niemiecku ?
    Beny

  • 5. Data: 2002-03-22 00:03:58
    Od: "LoozeR" <l...@i...pl>

    > robimy, kto juz ladnie pisze po niemiecku ?
    > ja ladnie pisze po polsku :)
    > Beny

    Jasne, ladnie piszesz po polsku. Szczegolnie ladnie wyglada << "koloze"
    skory >>. Zalosne.

  • 6. Data: 2002-03-22 08:51:15
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Jasne, ladnie piszesz po polsku. Szczegolnie ladnie wyglada << "koloze"
    >skory >>. Zalosne.

    Co Ty taki up[..]wy, przeciez nie powiedzial ze pisze poprawnie tylko ladne,
    znaczy ze ma ladne pismo ;-)

    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-03-22 15:06:36
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    Zalosna jest twoja upierdliwosc.
    nie napisalem "kolo?e"
    i czemu sie nie czepisz "skory"
    typowe podejscie: nie mam nic do powiedzenia, ale zeby zaistniec zwroce
    uwage na bledy.

    > Co Ty taki up[..]wy, przeciez nie powiedzial ze pisze poprawnie tylko
    ladne,
    > znaczy ze ma ladne pismo ;-)
    :)