PracaGrupypl.praca.dyskusje › WNIOSEK o info o urlopie

  • 31. Data: 2009-05-14 08:26:20
    Temat: Re: WNIOSEK o info o urlopie
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:guccs7$i88$1@achot.icm.edu.pl...

    > Wprowadzasz ludzi w błąd. Nie ma czegoś takiego jak ekwiwalent za
    > niewykorzystany urlop (z pominięciem sytuacji, gdy nastąpiło rozwiązanie
    > umowy o pracę).

    > Chodziło mi o te artykuły na które się powołano a nie ekwiwalent.
    > Ekwiwalentu może i nie można ale nie o niego mi
    > chodziło.

    Mieszasz ;-)
    Zobacz, co sam wyżej napisałeś o ekwiwalencie.

    BTW - odnośnie tego:
    "Jeśli chce ... trzeba mu udzielić (choćby się nie chciało) i tyle"
    to też nie jest dokładnie tak, jak myślisz, bo to pracodawca ustala, czy
    pracownik idzie na urlop w danym okresie czy nie. Pomijam 4 dni na żądanie,
    gdy pracodawca nie ma nic do gadania.

    E.