PracaGrupypl.praca.dyskusje › W czasie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-01-15 11:40:13
    Temat: W czasie wypowiedzenia
    Od: "Łukasz Kiljański" <l...@v...neostrada.pl>

    Witam ponownie

    Zapomniałem o jednej kwestii jeszcze. Czy w czasie gdy złożę wypowiedzenie w
    firmie, której pracuje ponad rok, moge wziąść np. 2 tyg. urlopu w czasie 1
    miesięcznego wypowiedzenia.

  • 2. Data: 2004-01-15 17:38:05
    Temat: Re: W czasie wypowiedzenia
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Zapomniałem o jednej kwestii jeszcze. Czy w czasie gdy złożę wypowiedzenie
    > firmie, której pracuje ponad rok, moge wziąść np. 2 tyg. urlopu w czasie 1
    > miesięcznego wypowiedzenia.

    nastaw się na to że prawie na pewno pracodawca będzie wolał daćdo
    wykorzystania urlop niż płacić ci dodatkowo ekwiwalent :)

  • 3. Data: 2004-01-15 17:38:21
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Łukasz Kiljański" <l...@v...neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:bu5u7g$a90$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    wypowiedzenie w
    > firmie, której pracuje ponad rok, moge wziąść np. 2 tyg. urlopu w czasie

    Jeżeli ten urlop należy ci się - np. jest to urlop zaległy , lub należny
    za przepracowany okres to pracodawca najprawdopodobniej sam cię wyśle, żeby
    nie płacić ekwiwalentu. Pracodawca może ale nie musi udzielić urlopu -
    może sie okazać że jest niebędny abyś zakończył rozpoczęte prace.
    JO

  • 4. Data: 2004-01-15 21:31:30
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    Pracodawcy bardzo chętnie w okresie wypowiedzenia wysyłaja na urlop, żeby
    nie płacić poźniej dodatkowo ekwiwalentu za urlop. Może zdarzyć się również
    tak, że w okresie wypowiedzenia ( w Twoim przypadku 1 m-c) 2 tygodnie
    wykorzystasz urlopu, a potem pracodawca może cie zwolnić z obowiązku
    świadczenia pracy, ale oczywiście wynagrodzenie za cały okres wypowiedzenia
    otrzymasz.

  • 5. Data: 2004-01-16 10:32:26
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > firmie, której pracuje ponad rok, moge wziąść np. 2 tyg. urlopu w czasie 1

    na pewno Cię sami wtedy wyślą na urlop (tez własnie jestem na takim
    przymusowym urlopie)

    pozdr
    Krzysiek