PracaGrupypl.praca.dyskusje › Potrzebna pomoc w napisaniu biznes planu

  • 1. Data: 2004-01-15 09:15:22
    Temat: Potrzebna pomoc w napisaniu biznes planu
    Od: "Łotr" <f...@m...com>

    Witam.
    Jestem bezrobotnym. Aby ubiegac sie o kredyt z Urzedu Pracy musze napisac
    biznes plam.
    Niestety nie mam o tym bladego pojecia.
    Prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2004-01-15 09:36:49
    Temat: Re: Potrzebna pomoc w napisaniu biznes planu
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    I z tego co wiem musisz miec chyba 3 zyrantow wsrod ktorych zaden nie ma
    wiecej niz 60 lat. Swoja droga ciekawe gdzie znajdziesz takich frajerow co
    beda ci zyrowac jako bezrobotnemu. Jakis skonczony debil pisal te ustawy.

    Dieter

  • 3. Data: 2004-01-15 10:21:36
    Od: "Pietrina" <p...@o...pl>

    Podaj swojego maila a przesle ci przydatny material. Nie rozpowszechniam go,
    ale w drodze wyjatku, jesli ma to pomoc komus, to czemu nie.
    Jestem jak najbardziej za tym, zeby jak najwiecej ludzi tworzylo wlasna
    firme.

    --

    Pozdrawiam, Kiler

  • 4. Data: 2004-01-15 20:47:20
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-15 10:15, osoba przedstawiająca się jako "Łotr" napisała:

    > Witam.
    > Jestem bezrobotnym. Aby ubiegac sie o kredyt z Urzedu Pracy musze napisac
    > biznes plam.

    Jak rozumiem kredyt na rozpoczęcie DG?
    Spróbuj sie skontaktować z lokalną Agencją Rozwoju Regionalnego. M.in.
    zajmują się bezpłatną pomocą dla osób rozpoczynających działalność oraz
    pomagają uzyskać środki z PHARE na rozwój działalności.

    Kontakt do najbliższej jednostki znajdziesz tu:
    http://www.narda.org.pl/raport_pol/rap_19.htm

    NARDA to Krajowe Stowarzyszenie Agencji Rozwoju Regionalnego.

    Powodzenia i pozdrawiam

    --
    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\