PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam powaznych osob do wspolpracy.

  • 1. Data: 2004-01-15 11:15:40
    Temat: Szukam powaznych osob do wspolpracy.
    Od: "MD" <m...@w...pl>

    Zapraszam Panstwa na strony :
    www.puh.dembinska.com oraz www.enotecanobile.com

    Na stronie podane sa adresy e mail.

    Czekam na kontakt osob ktore bylyby zainteresowane wspolpraca.

    z powazaniem

    MD

  • 2. Data: 2004-01-15 13:26:55
    Temat: Re: Szukam powaznych osob do wspolpracy.
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "MD" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam Panstwa na strony :
    > www.puh.dembinska.com oraz www.enotecanobile.com

    > Czekam na kontakt osob ktore bylyby zainteresowane wspolpraca.

    Rozumiem, ze potrzebna jest wspólpraca webmastera by ta koszmarna strone www
    przerobic na bardziej profesjonalna?

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-15 17:47:01
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ciekawe co autor miał na myśli pod pojęciem "współpraca". bo przychodzi mi
    kilka pomysłów do głowy
    1. jak pisał przedpiszca - webmastering
    2. smakosz win
    3. współmieszkaniec

    a tak poważniej, to może trochę szczegółów by na stronie umeścić o co ma w
    niej chodzić? bo na razie widać tylko kilka jakiś produktów i tyle. i nikt
    nie będzie spędzał więcej niż 10 - 20 sekund na domyślaniu się odpowiedzi na
    pytanie "co autor miał na myśli"

    pzdr
    gro

  • 4. Data: 2004-01-15 20:05:07
    Od: w...@5...it.pl

    > ciekawe co autor miał na myśli pod pojęciem "współpraca". bo przychodzi mi

    nie badzie zlosliwi, tu chodzi o tworzenie siecy dytrybucyjnej. Podjalbym
    sie, ale wina to niebezpieczny towar. Zladuje na pake sprobuje gdzies po
    drodze i rozkecie impreze przy szosie.

    Wieslaw

  • 5. Data: 2004-01-15 21:18:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 15 Jan 2004 12:15:40 +0100, "MD"
    <m...@w...pl> zakodował:

    >Na stronie podane sa adresy e mail.

    Chcesz o tym podyskutować??

    --